وجیه الله نوروزی روز جمعه در جلسه طرح فاصله گذاری اجتماعی، افزود: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا و قطع زنجیره این بیماری برای حفظ جان مردم تمامی راه‌های فرعی منتهی به ابهر مسدود می‌شود.
این مسؤول تصریح کرد: همه کسانی که برای کنترل در مسیرهای اصلی و فرعی قرار می‌گیرند با کمال احترام که در شان و فرهنگ مردم ما هست برخورد می شود تا موجب ناراحتی و نارضایتی نشود. 
وی تاکید کرد: همانطور که مردم از ما می‌خواهند راه‌های ارتباطی کنترل و از ورود ماشین های پلاک غریبه جلوگیری شود، تقاضا داریم مردم عزیز هم رعایت کنند مغازه‌های غیرضروری خود را تعطیل کنند تا این زنجیره قطع شود.
نوروزی اظهار داشت: از بازاریان ابهر درخواست داریم برای قطع زنجیره و سلامت جامعه و حفظ جان خود و مردم مغازه‌ها را تعطیل کنند با وجود اینکه مسؤولان همه مشکلات اصناف را درک می‌کنند اما لازمه گذر از این بحران همکاری و ایثار همه مردم است. 
وی عنوان کرد: در صورت باز بودن مغازه ها و توجه نکردن به دستور صادر شده، واحدهای صنفی متخلف پلمب می‌شوند و تاکنون ۱۸ واحد صنفی پلمب شده است.
فرماندار ابهر عنوان کرد: خوشبختانه برخی از اقدامات ما در این شهرستان برای پیشگیری از کرونا به دلیل وضعیت بهداشتی مناسب برای الگو در استان انتخاب شده است.
این ‌مسؤول ادامه داد: هرکسی در این زمینه کوتاهی کند باید در محضر خداوند پاسخگو باشد ما امروز به مسؤولانی نیازمندیم که دل در گرو انقلاب و خدمت به مردم داشته و عاشقانه پای کار باشد.
وی خاطرنشان کرد: هر مسؤولی در این زمینه کوتاهی کند برخورد جدی خواهد شد هرچند شرایط ما در ابهر خوب است باید مواظب باشیم بهتر شود.
فرماندار ابهر ابراز کرد: شرایط در شهرستان ابهر تقریبا ثابت است و این مرهون همکاری مردم و مسؤولان در کنار هم است که این روند باید تا بهبود وضعیت ادامه داشته باشد.
وی در پایان از سپاه، بسیج، نیروی انتظامی، هلال احمر و نیروهای مردمی که در این راستا بی وقفه و بدون هیچ چشم داشتی در حال فعالیت هستند تقدیر کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.