محمد تاسمه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با شیوع بیماری کرونا در سطح کشور همزمان در شهرستان ملکشاهی نیز اقداماتی در جهت پیشگیری و مقابله با این ویروس انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: از جمله اقدامات پیشگیرانه که با کمک بزرگان این شهرستان محقق شد برپا نشدن مراسمات فاتحه خوانی و همچنین مراسمات عروسی و دیگر تجمعات بود که خوشبختانه با استقبال عمومی مردم مواجه شده و مردم این شهرستان همکاری خوبی با مسوولان داشته اند.

فرماندار ملکشاهی با اشاره به رسم چادر زدن در طبیعت به هنگام نوروز افزود: با توجه به حساسیتهای که در اثر بیماری کرونا و شیوع گسترش این ویروس وجود دارد لازم است امسال مردم از برپا کردن چادر در طبیعت خودداری کرده و در خانه های خود بمانند.

تاسمه با بیان اینکه متاسفانه عده ای بدون توجه به اخطارهای قانونی و بهداشتی در طبیعت مستقر شده اند، خاطر نشان کرد: در جهت پاسداری از امنیت بهداشت جامعه اخطارهای لازم جهت بازگشت به این افراد داده شده است و در صورت لزوم نیروی انتظامی به این مساله ورود خواهد کرد.

رئیس ستاد مقابله با بیماری کرونا در شهرستان ملکشاهی با بیان اینکه این شهرستان تاکنون جز شهرستانهای پاک است، گفت: از مردم شهرستان ملکشاهی انتظار داریم در جهت ریشه کن شدن این بیماری مسری ضمن حضور در منزل به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

شهرستان ۲۲ هزار نفری ملکشاهی در ۳۵ کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.