به گزارش روز سه‌شنبه مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۶ و فرهنگسرای سرو، ویروس کرونا مهمان ناخوانده نوروز امسال ایرانیان شد وهمین مساله موجب شده است تا از مردم درخواست شود برای قطع زنجیره انتقال انسانی در خانه‌های خود بمانند.

این خانه‌نشینی برغم تلخی‌هایی که به همراه دارد، فرصت‌های جدیدی را در اختیار والدین گذاشته است که از آن جمله می‌توان به ارتباط بیشتر پدر و فرزندان اشاره کرد.

فرهنگسرای سرو پویش «قصه‌های نوروزی باباها» را برای غنی کردن اوقات فراغت در روزهای تعطیل راه‌اندازی کرده است؛ در این پویش، از پدران دعوت شده است تا خاطره‌های شیرین قصه‌گویی برای فرزندان خود را به اشتراک بگذارند.

براساس این گزارش، پدران برای شرکت در این پویش می‌توانند عکسی از کتاب قصه مورد نظر، فایل صوتی از خوانش یک تا دو سطر کتاب و یا عکسی از خود و کودک در حین خوانش کتاب تهیه و از طریق نرم افزار واتساپ به شماره ۰۹۰۲۱۹۱۹۲۵۰ ارسال کنند.  

پویش قصه‌گویی «قصه‌های نوروزی باباها» با شعار کرونا را شکست می‌دهیم تا پایان روزهایی کرونایی ادامه دارد.

بیماری کرونا که از روزهای پایانی بهمن کشور را درگیر کرده تا چهارم فروردین بر اساس گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ۲۳ هزار و ۴۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، یکهزار و ۸۱۲ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۸ هزار و ۳۷۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.