به گزارش روز یکشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل این سازمان گفت: تمامی نشست‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی هنری در مراکز سازمان فرهنگی هنری تا پایان هفته تعلیق و برگزاری آنها به زمان دیگری موکول می‌شود.  

سعید صدرائیان افزود: برای حفاظت و توجه به مشکلات گروه‌های خاص (به ویژه کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای) کلاس‌های آموزشی مراکز سازمان فرهنگی هنری نیز هماهنگ با آموزش و پرورش در همان مقطع به همان تعداد روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش ایرنا، بنا بر اعلام آموزش و پرورش، مدارس استان و شهر تهران روزهای چهارم و پنجم اسفند به علت آماده‌سازی و ضدعفونی فضای آموزشی برای مقابله و پیشگیری از بیماری کرونا تعطیل است.

بیماری کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و تاکنون ۷۵ هزار نفر را در این کشور مبتلا کرده و جان ۲ هزار و ۲۳۳ تن را گرفته است.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۴۳ نفر و تعداد افراد فوت شده به هشت نفر رسیده است.

کرونا همان آنفلوآنزای معمولی است و حداقل ۵۰ سال است که این ویروس در دانشگاه های علوم پزشکی شناخته شده و چند سال قبل نیز با عنوان ویروس سارس گسترش یافت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.