به گزارش روز چهارشنبه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سعید صدرائیان گفت: فعالیت تمامی کتابخانه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تا ساعت ۱۷ بوده و به جز بخش امانت، سایر بخش‌ها از جمله سالن‌های مطالعه، بخش مرجع و نشریات کودک و نوجوان تا اطلاع بعدی تعطیل خواهد بود.

وی افزود: فعالیت‌های فرهنگی هنری این سازمان شامل بخش‌های آموزشی، نگارخانه‌ها و موزه‌ها نیز برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا تعلیق شده است.

صدرائیان گفت: مجموعه‌های ورزشی این سازمان شامل آبی و غیرآبی نیز به منظور مقابله با شیوع بیماری کرونا تعطیل است.

وی همچنین از تعطیلی مراکز سازمان فرهنگی هنری در روزهای پنجشنبه و جمعه تا پایان سال خبر داد.

وی افزود: پاکسازی و سالم‌سازی فضاهای عمومی مراکز از جمله نمازخانه، سالن‌های انتظار و کلاس‌های این سازمان نیز با استفاده از مواد ضدعفونی ‌کننده در حال انجام است.

مدیر ارتباطات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تصریح کرد: با این وجود، فعالیت‌های روزمره ستادی سازمان فرهنگی هنری بدون توقف ادامه دارد

صدرائیان، نصب بنرهای آموزشی با موضوع کرونا در مراکز سازمان فرهنگی هنری را نیز از جمله اقدامات این سازمان در حوزه پیشگیری عنوان کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران ابراز امیدواری کرد که شهروندان با حفظ آرامش و روحیه تعاون، در انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کرونا همکاری کنند.

ویروس کرونا که با عنوان رسمی «کووید-۱۹» از دی ماه گذشته در چین شیوع یافت، تاکنون ۸۰ هزار و ۹۹۷ نفر را مبتلا کرده و جان نزدیک به ۳ هزار نفر را گرفته است.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به ۱۳۹ نفر و موارد فوت ناشی از آن به ۱۹ تن رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.