به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مهدی شیرزاد اظهارداشت: این تصمیم هم‌راستا با دستورات و سیاست ‌کلی شورای اسلامی شهر و  شهرداری تهران برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است و به محض از بین رفتن خطر و عادی شدن شرایط فعالیت کانون ارزیابی داوطلبان سمت مدیریت محله ادامه خواهد یافت.

سرپرست دبیرخانه ستاد مدیریت محله تاکید کرد: در فاصله زمانی توقف فعالیت کانون ارزیابی داوطلبان سمت مدیریت محله، نتایج ارزیابی داوطلبان در محله‌هایی که تمامی دواطلبان احراز سمت مدیریت محله آنها مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند، بررسی و حائزین بیشترین امتیازات برای معرفی به هیات امنای هر محله و انتخاب نهایی به معاونت اجتماعی شهرداری مناطق ۲۲‌گانه معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش، فرایند انتخاب مدیران محله طی فراخوانی در اواسط آذرماه امسال با ثبت نام از علاقه‌مندان تصدی سمت مدیریت محله‌های شهر تهران آغاز و در ادامه از افرادی که حائز امتیازهای لازم در مرحله اول شدند برای حضور در کانون ارزیابی مدیران محله‌های تهران به تدریج دعوت به عمل می‌آید.

کانون ارزیابی مدیران فعلی محله‌های تهران نیز در دی ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد. در جریان فراخوان ثبت‌نام از علاقمندان تصدی سمت مدیریت محله بیش از ۳ هزار و ۱۰۰نفر از شهروندان برای مدیریت محله‌های گوناگون شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد یکهزار و ۷۰۰ نفر بر مبنای یک جدول امتیازات وارد کانون ارزیابی شدند که تاکنون مراحل ارزیابی بیش از یکهزار و ۱۰۰نفر آنها به اتمام رسیده است.

به گزارش ایرنا، تمامی برنامه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های عمومی در سطح مناطق شهرداری تهران برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و پیشگیری از بیماری کرونا لغو شده است.

ویروس کرونا که تحت عنوان رسمی «کووید-۱۹» از ۱۲ دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هووی چین شیوع یافت، تاکنون ۸۰ هزار و ۹۹۷ نفر را مبتلا و جان ۲ هزار و ۷۶۴ نفر را گرفته است.

ایران بعد از چین دومین آمار فوت در اثر ابتلا به این بیماری را به خود اختصاص داده است، براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون ۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به کرونا مبتلا شده و ۱۵ نفر از آنان فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.