بهروز رجبی روز سه شنبه در گفت و گو به خبرنگار ایرنا در پاسخ به چالش سهم من در بحران کرونا اظهار داشت: هر کسی به عنوان یک عضو این جامعه نقش مهمی در کاهش انتقال ویروس کرونا دارد از این رو که در آستانه سال نو قرار داریم از شهروندان می خواهیم با خانه ماندن و استفاده از شبکه های مجازی به آشنایان عید نوروز را تبریک بگویند.

وی افزود: امروز تکنولوژی پیشرفت کرده است و افراد به راحتی می توانند با شبکه های مجازی که در اختیار دارند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و جویای حال هم شوند.

مشاور خانواده، ادامه داد: کسانی که به سلامت خود و دیگران ارزش و احترام قائل هستند می توانند از سفر رفتن در عید نوروز خودداری کنند و با کم کردن فاصله ها به آسانی با استفاده از شبکه های مختلف تصویری و صوتی، دید و بازدید نوروزی را انجام دهند.

وی با بیان اینکه باید تا حد ممکن از خانه خارج نشد گفت: والدین به عنوان مدیران خانه نقش مهمی در کنترل ورود و خروج اعضای خانواده دارند پس با ایجاد فضای شاد و بدون استرس، ماندن در خانه را لذت بخش کنند.

وی اضافه کرد: والدین تصاویر و فیلم هایی که از سرگرمی های فرزندانشان در خانه تهیه کرده اند را به اشتراک بگذارند تا سایر افراد جامعه از تجربه های آنان برای نگهداری کودکانشان استفاده کنند تا این ویروس ریشه کن شود.  

رجبی بیان داشت: حال زمین خوب نیست با ماندن در خانه هر فرد به حفظ سلامتی خود و جامعه کمک می کند و باعث نابودی این ویروس به زودی می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.