برخی از شهروندان مادوان نسبت به افت فشار آب در هفته گذشته و قطعی آب در محله های روبروی زندان در روز جمعه  که یکی از نقاط پر تراکم مادوان محسوب می شود گلایه کرده و با پخش تصاویری در فضای مجازی اعتراض خود را نشان دادند.

علی محمد غریبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در تشریح دلایل افت فشار و قطعی آب شهر مادوان و روستای مزدک گفت: روز جمعه  سه پمپ آب شهر مادوان و روستای مزدک همزمان سوخته و از مدار خارج شدند.

وی ادامه داد: بلافاصله  با پیگیری مسئولان آبفای شهری و روستایی، و حساسیت موضوع ساعت 17 عصر سه الکترو پمپ جایگزین و وارد مدار شد.

غریبی ادامه داد: پیش بینی می شود تا عصر روز شنبه که مخزن و خط انتقال پر شود همچنان افت فشار آب ادامه داشته باشد.

وی درباره دلایل افت فشار آب در این مناطق در هفته گذشته نیز گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال نو هستیم بسیاری مطابق روال هر سال اقدام به خانه تکانی کرده و از سوی شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت بهداشت باعث شده مصرف آب به صورت تصاعدی بالا رفته و در نتیجه فشار آب افت پیدا کند.

غریبی از مشترکان خواست در شرایطی که به دلیل شیوع ویروس کرونا، موضوع رعایت بهداشت فردی در اولویت است از انجام خانه تکانی و شست و شوهای غیر ضروری بپرهیزند تا شاهد افت یا قطعی آب نباشیم.

وی از مشترکان شبکه آب خواست که در کنار رعایت نکات بهداشتی مصرف بهینه آب را نیز مد نظر قرار دهند.شهر مادوان چسبیده به شهر یاسوج است که جمعیتی بالغ بر 60 هزار نفر در آن ساکن هستند به دلیل اینکه این منطقه ابتدا روستا و بعد شهر شده اصول شهرسازی نیز در آن رعایت نشده است با این حال جمعیت زیادی در آن ساکن هستند و قطعی چند ساعته آب می تواند این منطقه را با بحران روبرو کند.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.