به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی عصر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی همایش منشور روحانیت مقارن با اولین سالگرد صدور گام دوم انقلاب که با حضور اعضای این ستاد برگزار شد، با اشاره به این نکته که روحانیت همواره در عرصه‌های دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام بوده است، اظهار کرد: روحانیت در زمره پرچم داران دفاع از ارزش‌های دینی و انقلابی در تمامی عرصه‌ها و برهه‌ها محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: کلیه صنف‌ها برای خود اتحادیه دارند اما متأسفانه در سال‌های گذشته طلاب و روحانیون مظلوم واقعاً شده بودند و جامعه فعالی نداشتند و امیدواریم این خلأ برطرف شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که باید از ظرفیت و توانمندی طلاب و حوزه‌های علمیه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های همایش منشور روحانیت استفاده کرد، ادامه داد: حضور حوزویان در برنامه همایش منشور روحانیت بر شکوه این مراسم خواهد افزود، باید منشور روحانیت و بیانیه گام دوم در پایان نامه‌های پژوهشی حوزه مورد بحث قرار گیرد.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به اینکه مردم در انتخابات به وظیفه شرعی و فتواهای رهبری و مراجع عالیقدر تقلید لبیک گفتند، عنوان داشت: امیدواریم در مجلس آینده مشکلات مردم برطرف شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1361883
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.