به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در جمع نمازگزاران اظهار داشت: انتخابات از دیدگاه مقام معظم رهبری؛ مسئله مهم، جهاد عمومی، بدل  فن مکر و کید دشمنان، خنثی کننده نیت‌های شوم، آمریکاو مایه قدرت ایران توصیف شده است.

وی ادامه داد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی، انقلابی و ملی برای همه ایرانیان است و هر چه تعداد مشارکت کنندگان بیشتر باشد سیلی های بیشتری بر چهره دشمنان و یاوه گویان نواخته خواهد شد.

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: با انتخاب افراد مومن، شجاع وکارآمد وظیفه شناس مقاومت در برابر استکبار تحقق پیدا می‌کند.

حسینی ادامه داد: باید مراقب باشیم که منتخب ما سابقه انفعال با دشمن نداشته باشد، چه بسیار کسانی که در مجالس گذشته وکیل مردم بودند اما اکنون  به دلیل نداشتن روحیه استقامت در برابر خصم و دلبستگی به آرمان امام نوکر آمریکا هستند.

وی با بیان اینکه مجلس قوی باید دارای ترکیب متوازن باشد، اظهار داشت: مجلس فراهم آمده از مشارکت فعال و انتخاب آگاهانه مردم باید دارای ترکیبی متوازن و متناسب و منطبق با نیازهای انقلاب و کشور و برخوردار از یک ترکیب مناسب از جوانان مومن و انقلابی و افراد اهل تجربه و اقدام باشند.

امام جمعه دماوند: مردم بزرگ ترین برنده انتخابات هستند
حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندیامام جمعه دماوند با بیان اینکه مردم بزرگ ترین برنده انتخابات هستند، گفت: امروز همه مردم با شور و نشاط و با بصیرت کامل در انتخابات شرکت می کنند و این بزرگ ترین حماسه است.

وی با اشاره به انتخابات و رفتار مناسب پس از اعلام نتایج، اظهار داشت: ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این حماسه مهم سیاسی، رهبر معظم انقلاب فرمودند فردای انتخابات روز مهربانی و بردباری است.

فتاح دماوندی خاطرنشان کرد: فرد منتخب یکصد روز فرصت دارد تا فرصت ها و تهدیدهای منطقه را با همفکری کاندیداهای رقیب و نمایندگان سابق بشناسد و خود را آماده خدمت به مردم کند.
 

خطیب جمعه ورامین:‌ سنگ بنای نظام اسلامی مبتنی بر رأی مردم است

حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین گفت:  نظام مقدس جمهوری اسلامی، به معنای واقعی کلمه مردم سالاری دینی را معنا کرده و سنگ بنای این نظام  مبتنی بر رأی مردم است.

وی افزود:‌ نظام مقدس جمهوری اسلامی به عینیت این امر را محقق کرده که مردم در تعیین سرنوشت خود شریک و سهیم هستند که این مهم تنها از یک نظام مترقی و متعالی بر می‌آید.

خطیب جمعه ورامین گفت: دشمنان نظام از ماه‌ها قبل، به انتخابات مجلس شورای اسلامی چشم دوخته‌اند تا با دلسرد کردن مردم از آینده نظام، آنان را از ارزش‌های اسلامی جدا کنند.

وی اظهار کرد: انتخابات امسال به واسطه توطئه‌های شومی که در سال ۹۸ توسط نفوذی‌های داخلی تدارک دیده شد، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، توطئه‌هایی که در آن بیش از ۱۵۰ شهر کشور به آشوب کشیده شد، سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید و دشمنان تلاش کردند که توده مردم را مقابل نظام قرار دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات به عنوان یکی از خیمه‌های انقلاب، بار دیگر امیدهای آمریکا و مزدورانش را به یاس و نا امیدی تبدیل کرد.

وی با تأکید بر لزوم شرکت همه جانبه در انتخابات و رأی دادن به فرد اصلح گفت: انتخاب افراد شایسته برای مجلس که از روح خدمتگزاری دینی و انقلابی برخوردار باشند، بسیار مهم است، مردم با انتخاب افراد کارآمد، متعهد، انقلابی، ولایتمدار و استکبارستیز زمینه را برای اعتلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.