حجت الاسلام علی ناصر، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود:ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در تمامی انتخابات های برگزار شده  در ۴۰ سال گذشته شرکت حداکثری و پرشور داشته اند و به حتم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در برهه حساس کنونی، این حضور پر رنگ و گسترده‌تر نیز خواهد شد.

وی به اهمیت بسیار بالای مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس به نوعی منشاء اصلاح امور جامعه است اما به شرطی که افرادی صالح، متدین، متخصص، مدبر، مردمدار و ولایتمدار، صاحب کرسی‌ها شوند.

حجت الاسلام ناصر با تاکید بر اینکه مجلس مظهر وحدت ملی و یکپارچگی و مردم‌سالاری دینی است تصریح کرد: مجلس کشور را در مسیر سعادت، آبادانی و پیشرفت قرار می‌دهد و به همین خاطر نیاز است مردم برای رشد و تعالی بهتر و بیشتر کشور، حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای داشته باشند و افرادی توانمندتر و اصلح‌تر را برگزینند.

وی با بیان اینکه اتفاقات خوب یا بد در کشور، نتیجه انتخاب ما است، افزود: حضور آگانه و هوشمندانه در عرصه انتخابات نه فقط نقشه ها و توطئه های استکبار و ایادی آنها را برهم می زند بلکه باعث می شود نامزدهایی اصلح و شایسته‌تر نیز راهی مجلس شده و امور را به دست گیرند.

حجت الاسلام ناصر، داشتن تعهد به ارزش‌های اسلامی و انقلاب، اهتمام جدی به اسلام و ارزش‌های معنوی، دینی و الهی، تخطی نکردن از موازین اسلامی، عمل به شعارها و وعده‌های داده شده، امانتداری، داشتن تقوای الهی، صداقت، شجاعت، شهامت، قاطعیت، تدبیر، تواضع، دور اندیشی، ظلم ستیزی، ظلم گریزی، تیزبینی و رسیدگی به محرومین و مستمندان را از جمله ویژگی های یک نماینده خوب و وظیفه‌شناس ذکر کرد.

وی اظهار داشت: مجلس جایگاهی خوب و مناسب برای خدمت به جامعه و مردم است و لازم است نمایندگان منتخب از موازین اسلامی تخطی و عدول نکنند و در انجام امور بر اساس قسم‌نامه عمل کرده و گرفتار هواهای نفسانی و وسوسه‌های شیطانی نشوند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه بهتر است مردم، نامزدهایی عمل‌گرا را انتخاب کنند، گفت: یک نماینده خوب باید امانتدار رای‌ها باشد و به کشور و مردم لطمه وارد نکند و در زمان تبلیغات نیز از ریخت و پاش‌ها، تبلیغات آنچنانی و پهن کردن سفره‌های رنگین و دادن شعارهای غیرعملی و دروغ به جد پرهیز کرده و پاکدست بوده و در گفتارها و رفتارهای خود نیز صادق باشد.   

حجت الاسلام ناصر با بیان اینکه برخی مواقع شعارهای داده شده از سوی نامزدها خوب و زیبا هستند اما وقتی این شعارها زیباتر می شوند که در میدان عمل دیده شوند، افزود: لازم است نامزدها از جنس مردم باشند و اهل تجمل گرایی و اشرافی گری نباشند، استقلال خواه و دشمن ستیز بوده و در مقابل آمریکا به عنوان دشمن درجه یک کشور و ملت ایران، کوتاه نیایند.

وی با بیان اینکه منتخبین مردم پس از کسب کرسی های مجلس، نباید محرومین و مستضعفین را فراموش کنند، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی، همواره از آزمون‌های سخت، موفق بیرون آمده اند و به حتم در این دوره از انتخابات نیز پیروز و سربلند خواهند شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.