حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در حاشیه راه‌پیمایی ۲۲ بهمن در مصاحبه با خبرنگار ایرنا خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در این راه‌پیمایی نشاندهنده عزم مردم برای ثبات قدم در دفاع از انقلاب اسلامی تا ظهور امام زمان است.

وی، حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را اعلام آمادگی مردم برای مقابله با استکبار ارزیابی کرد و افزود: مردم اعلام کردند که آماده مقابله با دشمنان آدم کش و خائن به بشریت هستند.

امام جمعه موقت تهران، حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را نشانه وفاداری آنها به امام و شهیدان راه خدا دانست و گفت: این حضور ثابت می‌کند مردم به ولایت و اسلام اعتقاد و التزام دارند و به وظایف دینی و ملی‌شان آگاه هستند.

حجت‌الاسلام صدیقی با اشاره به حضور مردم در همه راه‌پیمایی‌ها و انتخابات‌ها در طول چهاردهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: این مردم چهل سال صحنه را ترک نکردند، خودشان انقلاب کردند و خودشان هم انقلاب را حفظ می‌کنند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال ثابت می‌کند که مردم در صیانت و حفاظت از انقلاب نقش اول را دارند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، امسال از یک سو به دلیل گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و از سویی دیگر به دلیل همزمانی با چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی باشکوه تر از هر سال برگزار شد. این مراسم در میدان آزادی تهران، رأس ساعت ۱۰ صبح آغاز شد و سخنران ویژه آن، حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.