به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی فرمانداری  شهرستان بهارستان، مجتبی خانجانی در این باره اظهار داشت: باتوجه به زمان بندی ها ابلاغ شده از سوی ستاد انتخابات کشور و ستاد انتخابات استان تهران، اقدامات متقضی انجام شده است.

فرماندار بهارستان خاطرنشان کرد: جلسات متعددی با هیات های اجرایی و نظارت در این شهرستان انجام شده و هماهنگی بسیار خوبی بین هیات اجرایی و هیات نظارت وجود دارد.

خانجانی خطاب به انتخاب نمایندگان فرماندار،  بخشدار و اعضای شعب اضافه کرد: تمامی نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، اعضای شعب انتخابات و کلاس های آموزشی برای این افراد برنامه ریزی و برگزار و احکام این افراد چاپ شده است.

این مسئول اضافه کرد: تا کنون ۲۸جلسه هماهنگی امور انتخابات در شهرستان و ۵۶ جلسه هماهنگی در حوزه های فرعی گلستان و بوستان برگزار شده که تمامی تمهیدات لازم  برای اجرای یک انتخابات سالم، آرام و همراه با حضور حداکثری اندیشیده شده است.

فرماندار شهرستان بهارستان اظهار داشت: صندوق های شعبد اخذ رای، دستگاه هویت و غیره به تعداد شعب اخذ رای تحویل حوزه های فرعی شده است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میاندوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان روز جمعه دوم اسفند در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بخش‌های گلستان و بوستان در شهرستان رباط کریم به‌ منظور افزایش اختیارات و ارائه خدمات بیشتر و بهتر در سال ۸۹ با تصویب هیات دولت به شهرستان بهارستان تبدیل شد.

استان تهران در مجموع ۳۵ نماینده در مجلس دارد که تعداد ۳۰ نفر از آنان را نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.