به گزارش خبرنگار مهر، در آخرین روز تبلیغات انتخاباتی، پیامکی حاوی کد نامزد انتخابات به همراه اسم دانشگاه فردوسی برای دانشجویان این دانشگاه ارسال شد.

در حالی این پیامک تبلیغاتی که حاوی اسم و کد نامزد انتخابات بود برای دانشجویان مشغول به تحصیل در رشته‌ها و دانشکده‌های مختلف دانشگاه فردوسی مشهد ارسال شد که این نامزد کارشناس پذیرش و ثبت نام مدیریت آموزشی دانشگاه فردوسی مشهد است.

عادل سپهر، مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: این سامانه پیامکی متعلق به دانشگاه فردوسی نیست و این کاندیدای مجلس شورای اسلامی، از طریق سامانه مستقلی، اقدام به تبلیغات کرده است.

وی در ارتباط با چگونگی دسترسی به شماره تماس دانشجویان بیان کرد: موضوع پیگیری شده و درصورت وجود هرگونه خطایی، برخورد لازم صورت می‌گیرد.

سپهر در ابراز کرد: این مطلب را پیگیری می‌کنم.

حدود ۵ دقیقه بعد از تماس خبرنگار ما با این مسئول، پیامک دیگری با محتوای تبلیغاتی برای این کاندیدا و این بار بدون ذکر نام دانشگاه فردوسی، برای دانشجویان ارسال شد.

سوال اینجاست که اگر دانشگاه در جریان این موضوع نبوده، چطور به فاصله کمتر از ۵ دقیقه پیامکی بدون نام دانشگاه برای دانشجویان ارسال شد و اگر دانشگاه در جریان این موضوع بوده است چرا اطلاعات دانشجویان در اختیار نامزد انتخاباتی قرار گرفته است.

خبرگزاری مهر آماده انعکاس پاسخ مسئولان مربوطه در این خصوص است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.