حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی در جمع راهپیمایان شهرستان قرچک گفت: مردم ایران اسلامی با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، پایبندی خود به نظام و عشق و ارادت خود را به ولایت فقیه به اثبات رسانده و حماسه دیگری در تاریخ نظام رقم زدند.

وی گفت: مردم ایران با این حضور حماسی، پاسخ محکمی به یاوه گوئی ها و زیاده خواهی های استکبار دادند و گام دوم انقلاب را با قدرت و صلابت هر چه بیشتر برداشتند.

وی تصریح کرد: اتحاد ملت ایران سرمایه بزرگی است که ایران را به یک قدرت جهانی تبدیل کرده است، مردم ایران با راهپیمایی با شکوه خود بار دیگر اعلام کردند که آمریکا را دشمن شماره یک اسلام می‌دانند و هیچ گاه در برابر آن تسلیم نمی‌شوند.

اسماعیلی با اشاره به این که گام دوم انقلاب، زمان حرف زدن و چاره‌اندیشی نیست اظهار کرد: امروز زمان عمل به آرمان‌های انقلاب، مقابله عملی و همه جانبه با دشمنان قسم خورده نظام و تجدید میثاق مجدد اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: آمریکا با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی، دشمنی و کینه توزی خود را با مردم ایران اسلامی نمایان کرد، این کشور عهدشکن ثابت کرد که به هیچ چیزحتی قوانین جهانی پایبند نیست.

امام جمعه قرچک با اشاره به در پیش بودن انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت : پس از حماسه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، این بار نوبت خلق جلوه دیگری از اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در

انتخابات است، مردم علاوه بر حضور باید بهترین فرد را برای تصدی کرسی مجلس انتخاب کنند تا اقتدار نظام را حفظ و مشکلات جامعه را برطرف کند.

قرچک با ۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.