سرتیپ پاسدار «حسین نجات» روز سه‌شنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان اراک با عنوان "شکوه پایداری" در محل مصلی بیت‌المقدس اراک افزود: دشمنان نظام اسلامی بعد از افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین با استفاده از فضای مجازی قصد ایجاد فاصله بین مردم و سران قوای سه‌گانه را داشتند که حمایت رهبر معظم انقلاب از این طرح؛ نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.  

وی ادامه داد: انحلال مجلس شورای اسلامی، تضعیف حاکمیت و تغییر قانون اساسی برنامه‌های بعدی دشمن بعد از لغو طرح افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین بود که حضور گسترده مردم در صحنه و حمایت از نظر مقام معظم رهبری تمامی این توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.  

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان کرد: افرادی که روزهای نخست افزایش قیمت و سهمیه‌بنزین در اعتراض به این طرح به خیابان‌ها آمدند از جنس مردم بودند اما عناصر ضدانقلاب و منافقان بلافاصله جهت این اعتراضات را به سمت‌وسوی تخریب اموال عمومی و شخصی، تضعیف امنیت و شعار بر علیه ارکان نظام کشور هدایت کردند اما  هوشمندی مقام معظم رهبری و بصیرت عمومی این توطئه دشمنان را در نطفه خفه کرد.

سردار نجات اظهار داشت: براساس قانون هنگامی که طرح افزایش بنزین مطرح می‌شود باید ۵۰ درصد از درآمد حاصل از آن به مردم، ۳۰ درصد به تولیدکنندگان و ۲۰ درصد نیز به امور اجرایی دولت اختصاص یابد، اما دولت قصد داشت تمام عایدات این مهم را به مردم اختصاص دهد که این خلاف قانون بود ولی مقام معظم رهبری از طرحی که به سود مردم بود، حمایت کردند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به مسوولان قوه مجریه تاکید کردند که افزایش قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نباید افزایش قیمت اقلام اساسی را به‌دنبال داشته باشد و دولت باید تمام ظرفیت خود را برای تحقق این خواسته معظم‌له به‌کار بگیرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران بیان کرد: هنگامی که مردم به توطئه‌های ضدانقلاب در جریان اعتراضات اخیر پی‌ بردند، به خوبی صف خود را از دشمنان جدا کرده و با حمایت از مقام معظم‌رهبری، حاکمیت اسلامی و قانون اساسی یک‌بار دیگر دین خود را به انقلاب و خون مقدس شهدا ادا کردند.

سردار نجات بیان کرد: ناامنی‌ها و ناآرامی‌های اخیر در کشورهای عراق، لبنان و ایران توطئه ائتلافی آمریکا، اسرائیل، آل‌سعود و امارات بود که قصد داشتند با بزرگ‌نمایی مشکلات اقتصادی، مردم را بر علیه حاکمیت‌ها به کف خیابان‌ها آورده و نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کنند اما هوشیاری مردم بابصیرت و آگاه این سه کشور مانع تحقق اهداف استکبار شد.

وی ادامه داد: نیروی مردمی بسیج از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بزنگاه‌های مختلف پشتیبان اصلی نظام اسلامی بوده و با حضور گسترده و آگاهانه بسیجیان در صحنه، تمامی توطئه‌های دشمنان از جمله تجزیه کردستان، نهضت جنگل و تجزیه شمال کشور، قائله بلوچستان، پاوه، جنگ تحمیلی، فتنه ۸۸، ۹۶ و قائله بنزین امسال، خنثی کرده‌ است.

معاون فرهنگی سپاه‌پاسداران بیان کرد: نیروی مردمی بسیج یادگار ارزشمند امام راحل است که با هدف پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی تاسیس شد و اکنون در حوزه‌های مختلف به خصوص تامین مرزهای کشور، سنگرهای فرهنگی، اقتصادی و سیاسی حضور گسترده داشته و به عنوان حامی اصلی نظام خود را معرفی کرده است.

سردار نجات افزود: گسترش فرهنگ بسیجی باعث شکل‌گیری نیروهای مقاومت، حماس، حشدالشعبی و حوثی‌های یمن شد که اکنون این‌ نیروهای ارزشمند به عنوان بازوان اسلام در منطقه خودنمایی کرده و مقابل توطئه‌های استکبار جهانی اسیتادگی می‌کنند.

وی اظهار داشت: بسیجیان امروز با کمترین امکانات قله‌های علم‌وفناوری را با اقتدار درنوردیده‌اند و با راه‌اندازی اردوهای جهادی به دور دست‌ترین نقاط کشور اعزام و ضمن گسترش روحیه کارآفرینی، طرح‌های محرومیت‌زدایی را اجرایی می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه‌پاسداران تاکید کرد: بسیجیان باید با تجهیز خود به علوم و فنون روز دنیا در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته و در آینده نزدیک سنگرهای مدیریتی کشور را به دست گرفته و با روحیه جهادی خود زمینه توسعه همه‌جانبه کشور را فراهم کنند.

سردار نجات افزود: امروزه بزرگترین دغدغه آمریکا و متحدانش در منطقه و جهان این است که جمهوری اسلامی ایران مرزهای خود را تا دریای مدیترانه توسعه داده و این موفقیت‌های دشمن شکن با مجاهدت‌های شبانه‌روزی آحاد جامعه به خصوص نیروی مردمی بسیج محقق شده است.

۲۹ آبان تا پنجم آذر با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

سازمان بسیج مستضعفین پنجم آذرماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی(ره) تاسیس شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.