به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدرضا رضوی در خطبه های نماز جمعه بستان آباد با بیان اینکه توسعه فرهنگی لازمه توسعه زیر بنایی است، افزود: باید تلاش شود منویات مقام معظم رهبری درمسائل فرهنگی مورد غفلت مسوولان قرار نگیرد.
وی با بیان اینکه اقتدار کنونی جامعه به برکت فرهنگ غنی اسلام و ارزش های انقلاب اسلامی و خون شهدا و ایمان جوانان با غیرت حاصل شده است، افزود: اگر ایمان و اعتقاد به دین از بدنه جامعه اسلامی جدا شود متاسفانه غیرت و شهامت و شجاعت از آن جامعه حذف می شود.
حجت الاسلام رضوی با محکوم کردن حوادث اخیر تروریستی در مرقد امام راحل و مجلس شورای اسلامی از آن بعنوان عمل قبیحانه یاد کرد و افزود: دین اسلام هیچ وقت اجازه انجام چنین اعمال بی رحمانه را به هیچ کس نمی دهد.
وی با اشاره به اینکه دردنیا این گونه حرکت تروریستی محکوم است، افزود: متاسفانه عده ای در راستای خوشنودی آمریکا و ایجاد حاشیه امن برای اسرائیل دست به اینگونه حرکت ها می زنند.
امام جمعه بستان آباد با اشاره به فرارسیدن سالروز میلاد امام حسن مجتبی (ع) در 15 رمضان سال سوم هجرت، از ایشان بعنوان الگوی برتر اسلامی برای مردم و جوانان در بخشندگی و اخلاق و ادب نام برد و افزود: کرامت امام حسن باعث شد که ایشان به کریمه اهل بیت مشهور شوند.
وی از ماه مبارک رمضان، ماه فرصت برای آمرزش از گناهان و ماه رحمت الهی بر بندگان یاد و بر استفاده از فضائل این ماه تاکید کرد.
خبرنگار: علی کبیر** انتشار: پرویز انصاری
7239/3071
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.