به گزارش ایرنا سردار سرتیپ قاسم رضایی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) افزود: اگر ایران اسلامی امروز در جهان می درخشد و بر اندام استکبار لرزه می اندازد، به دلیل همین روحیه اخلاص و تقوا است.
وی بیان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی خود را در مسیر الی الله می بینند و شهادت را به عنوان وسیله رسیدن به خدا انتخاب می کنند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ایمان به خدا، انضباط، آگاهی و اقتدار را اصل نخست منشور مرزبانی عنوان کرد و گفت: شعار همرزمان ما این است که ای رهبر آزاده، آماده ایم آماده و این شعار را از دل و جان سر می دهند.
وی اظهار داشت: نیروهای مسلح ویژگی هایی مثل شجاعت، مهارت آموزی و ایثارگری را دارند که این فضیلت ها را برای رسیدن به خدا انتخاب می کنند.
سردار رضایی گفت: از همه مسئولان و مربیان که زحمت کشیده و این گونه نیروها را آموزش و ارتقا می دهند سپاسگزارم و باید این توفیقات که خداوند به ما عطا کرده مثل سلامتی، عقل و شعور، ایمان و توفیق را قدر بدانیم.
وی بیان کرد: کسی که توفیق پوشیدن لباس نیروهای مسلح را پیدا می کند بالاترین توفیق را در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده است.
وی گفت: کسوت مرزبانی به جایگاه معنوی یک شهید تنه می زند و جایگاه بسیار رفیعی دارد که شعارش برگرفته از منویات مقام معظم رهبری و فرمانده کل قواست که فرمودند من یک انقلابی ام و این یعنی من یک ایثارگر، فدایی نظام مقدس اسلامی و یک مرزبان کشور اسلامی و دشمن شناس هستم.
در این آیین سرهنگ احمد تفکری به عنوان فرمانده مرکز آموزش مرزبانی محمد رسول الله (ص) بیرجند معرفی و از خدمات سرهنگ محمدرضا نایاب در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
7559*3028
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.