حجت الاسلام سید سعید لواسانی در سخنرانی راهپیمایی پرشور ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در شهر لواسان افزود: چشممان را نبندیم! باید آگاهانه نمایندگانی را انتخاب کنیم که ریل گذاری انقلابی داشته باشند و انسان های جسور، شجاع، متقی، مؤمن، متدین، کارآمد، عدالت طلب و ضد فساد باشند.

وی تأکید کرد: باید افرادی را بر صندلی های مجلس بنشانیم که به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند. مردم ما شایستهٔ این اقتصاد نیستند. این کار من و شماست که آگاهانه وارد صحنهٔ انتخابات شویم، بعد از انتخاب آنها را رصد کنیم و در صورت خطا با نمایندگانمان برخورد کنیم.

امام جمعه لواسانات اظهار داشت: انقلاب اسلامی، انقلاب اسلام علیه کفر، ستم، فساد و جاهلیت بود. فتوحات بسیاری که انقلاب اسلامی چه در بعد علمی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی انجام داد بر کسی پوشانده نیست.

لواسانی تصریح کرد: آمریکا این ابر قدرتی که هیچکس را مقابل خود نمی شناخت در مقابل ملت ما ذلیل و خوار شد و به فضل الهی ریشهٔ آمریکا در منطقه غرب آسیا و رژیم منفور صهیونیستی از این منطقه کنده و کشور عزیز فلسطین آزاد خواهد شد.

امام جمعه لواسانات خاطرنشان کرد: کاستی هایی هم داشتیم که باید آنها را جبران کنیم؛ ما کاستی های خود را می شناسیم و برای برطرف شدن آنها برنامه ریزی و تلاش می کنیم.

وی بیان داشت: یکی از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی برقراری عدالت و مبارزه با فساد است و لواسان پرچم عدالت را در گام دوم انقلاب اسلامی بلند کرد. در تاریخ انقلاب خواهند نوشت، پرچم عالت را لواسان و لواسانی ها بر زمین نگذاشتند.

لواسانی افزود: درست است یک عده آدم حقیر تلاش کردند این حرکت را منحرف کنند؛ عده ای که یا ناآگاه بودند، یا مفسد بودند یا از مفسدان پول گرفتند اما مردم لواسان پای کار خودشان ایستادند.

وی تصریح کرد: به فضل الهی تلاش مردم لواسان با کمک اقدام به موقع قوهٔ قضائیه در دورهٔ جدید و سربازان گمنام امام زمان که ما هر جا کمبود و مشکل داشتیم این سپاه انقلاب اسلامی خالصانه و بدون هیچ چشمداشتی به میدان آمد.

امام جمعه لواسانات ابراز کرد: سپاه نشان داد پر از سلیمانی هاست؛ انسان های مخلص، متدین، مدبر، عاقل، متقی که هوای مردم را دارند.

لواسانی اذعان داشت: روایت فتح قلهٔ عدالت به نام لواسان است و این افتخار بزرگی است. ما باید قدرت معنوی خود را برای آیندهٔ روشن انقلاب اسلامی که آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه نیست، اسلام حاکمیت خود را بنا کرده و در کشور ما دولت، جامعه و تمدن اسلامی تشکیل شده این راه را ادامه دهیم.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.