به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در حاشیه افتتاح پروژه‌های خدماتی و عمرانی شهرستان بهارستان در شهر گلستان با توجه به آمار عملکردی این شهرستان افزود: گام‌های توسعه و سازندگی در شهرستان بهارستان با سرعت خوبی در حال طی شدن است.
 
وی ادامه داد: کتابخانه خواجه نصیرطوسی در گلستان و مجتمع ورزشی المپیک که علاوه بر برخورداری از استخری با استانداردهای بین‌المللی برای ورزش‌های رزمی و کشتی نیز از امکانات مطلوبی برخوردار است از مطالبات مهم مردم ورزشکار و ورزش دوست گلستان بوده که در  ایام دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده است.
 
محسنی بندپی تصریح کرد: هدفگذاری اعضای شورای اسلامی شهر نشان از تحقق مطالبات مردم و تامین نیازهای مردم است که به همت تیم مدیریت شهری و هدایت‌های فرماندار این شرایط فراهم شده است.
 
 استاندار تهران ادامه داد: به نظر می‌رسد تا پایان سال میزان اشتغالزایی در شهرستان بهارستان به دو برابر میزان فعلی برسد که این نشان از تلاش و همبستگی در این شهرستان است.
 
محسنی بندپی با توجه به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: به برکت اندیشه های امام راحل، استکبار با همه قدرت ها و عوامل داخلی او بیرون رانده شده و فردا بار دیگر تجدید میثاق دوباره با امام راحل و خون شهدا خواهیم بست که تا جان در بدن داریم از فرامین و هدایت های روشنگرانه مقام معظم رهبری تبعیت خواهیم کرد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره پنجمین انتخابات مجلس خبرگان رهبری با توجه به تهاجمات استکبار جهانی به رهبری ایالات متحده آمریکا برای پمپاژ یاس و ناامیدی در جامعه، قطعا با حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای خنثی می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

استان تهران شش حوزه انتخابیه و در مجموع ۳۵ نماینده در مجلس دارد که ۳۰ نفر از آنان را نمایندگان حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس تشکیل می‌دهند.

 ۱۸۰ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی، بازرسی، انتظامی و امنیتی با ستاد انتخابات استان تهران همکاری می کنند.

 ۴ اسفند سال ۱۳۸۹ با تصویب هیأت دولت، بخش‌های گلستان و بوستان در شهرستان رباط کریم به‌ منظور افزایش اختیارات و ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهرستان بهارستان تبدیل شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.