سردار محمد رضا نقدی عصر پنجشنبه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در جمع اساتید و بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با بیان اینکه دشمنان به خصوص استکبار جهانی ۴۱ سال در حال تلاش برای شکست دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی در شرایطی قرار دارد که موفق شدیم تمام اصول و ارکان این انقلاب را بر همان پایه های اولیه صادقانه خود استوار کنیم.

 وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا چنین انقلابی نداشته و نخواهیم داشت، افزود: انقلاب اسلامی ایران تمامی خصوصیت خود را از لحاظ ارزش ها، اصالت ها، اصول و ارکان داشته و دارد.  

معاون هماهنگی سپاه پاسداران با بیان این که تمام انقلاب ها با سرعت منحرف شدند، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در حالی چهل و دومین سالش را آغاز میکند که یک لحظه از ارزش های خودش عقب نشینی نکرده است.  

وی ادامه داد: امروز در دوران زعامت مقام معظم رهبری هستیم که تمامی مواضع بنیانگذار این انقلاب امام خمینی (ره) را با همه مختصات آن ادامه خواهد داد.

 سردار نقدی افزود: گرچه دشمن تلاش کرد تا با توطئه و دسیسه انقلاب اسلامی را تخریب و تضعیف کند اما در تمام مؤلفه های قدرت این کشور همیشه رو به بالا حرکت کرده است.  

معاون هماهنگی سپاه پاسداران عنوان کرد: امروزه قوی ترین ارتش منطقه و قوی ترین نیروی مسلح و یکی از قوی ترین ارتش های جهان را در اختیار داریم در حالی که در گذشته چنین چیزی نبوده و به کشورهای دیگر متکی بودیم.

 وی ادامه داد: آمریکا یک کشور ورشکسته است و امروز نه تنها آبروی خودش را می برد بلکه برای تولید فولاد و آلومینیوم تمام قراردادهای اقتصادی خودش را زیر پا گذاشت.

 معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: ما راه درست را انتخاب کردیم و پیروزی از آن ملت ما است و اگر می خواهیم گام دوم را محکم برداریم باید مشکلات را در حوزه داخلی و خارجی حل کنیم.

 وی در ادامه با اشاره به انتخابات دوم اسفندماه بیان داشت: انتخاب و اداره کشور به دست خود ما سپرده شده و می توانیم با انتخاب درست مسیر درست را برای کشور به ارمغان آوریم و نباید اجازه دهیم تا راه دموکراسی غربی را پیش بگیریم.  

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران تصریح کرد: نباید افرادی را انتخاب کرد با فریب و جنگ روانی در شب انتخابات پیروز میدان شوند و معیارهای که مقام معظم رهبری در بیانات اخیرشان فرمودند را مدنظر داشته باشیم تا افرادی شجاع، دلیر و سالم در کشور خدمت کنند نه افراد ترسو که مقابل استکبار و نظام سلطه بترسند.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.