کامیار میرزایی روز چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی سروآباد اظهار داشت: شهادت این سردار سلحشور،  بزرگترین اشتباه راهبردی آمریکای جنایتکار بود که باعث تقویت روحیه همدلی و اتحاد ملت ایران و ملت‌های منطقه در برابر تجاوزگری و دخالت‌های بی مورد استکبار شد.

وی افزود: دشمنان خیال می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی وحشت و هراس در دل ملت ایران می اندازند و باعث تزلزل در نظام و انقلاب اسلامی می‌شوند غافل از اینکه شهادت این سردار رشید اسلام به عزت و اقتدار انقلاب کمک کرد.

فرماندار سروآباد با تقدیر از فرمانده سابق انتظامی این شهرستان اضافه کرد: تعامل و ارتباط بسیار خوبی در دوره مسوولیت سرهنگ کرجی میان پلیس با مسوولان و مردم ایجاد شده بود و در راستای حفظ امنیت و آرامش جامعه خدمات ارزشمندی انجام گرفته است.

میرزایی یادآور شد: پرسنل و کارکنان خدوم انتظامی به عنوان حافظان امنیت در جامعه وظیفه خطیری برعهده دارند و در این برهه حساس زمانی ضرورت دارد با پیروی از قانون اساسی و تعامل و ارتباط تنگاتنگ با مردم با هرگونه اختلال و بی نظمی در جامعه برخورد کرده و خاطیان را به مراجع قضایی معرفی کنند.

وی بر لزوم خدمت رسانی مسوولان به مردم نیز تاکید کرد و گفت: مردم سروآباد مردمانی مرزدار، انقلابی و مهمان نواز هستند که در طول هشت سال دفاع مقدس و سایر صحنه های انقلاب رشادت‌ها و ایثارگری‌های زیادی بر جا گذاشتند و اکنون وظیفه مسوولان است که خدمتگزار واقعی مردم باشند.

میرزایی اضافه کرد: در شهرستان بسیاری از جرائم و معضلات اجتماعی که در سایر شهرستان‌های کشور وجود دارد، را نداریم و با توجه به پایبندی مردم به ارزش‌های دینی می‌توان گفت سروآباد از شهرستان‌های سفید و پاک استان کردستان و حتی کشور در بحث معضلات اجتماعی است.

دشمنان وحدت ملت ایران را نشانه گرفته‌اند

جانشین فرمانده انتظامی استان کردستان نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات فرمانده سابق انتظامی سروآباد بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر فرمانده انتظامی جدید این شهرستان با مسوولان و مردم تاکید کرد و گفت: حفظ امنیت و آرامش جامعه و برخورد با متخلفان و برهم زنندگان امنیت از مهمترین وظایف پلیس است.

سرهنگ عباس مسعودی افزود: دشمنان برای ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامی اقدام به ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه کرده‌اند چون به یقین می دانند با جنگ نظامی نمی  توانند به انقلاب ضربه بزنند از این رو وحدت ملت ایران را نشانه گرفته‌اند.

وی تاکید کرد: وظیفه نیروی انتظامی در این برهه حساس زمانی حفظ آرامش و امنیت جامعه و قاطعیت در برخورد با متخلفان و اراذل و اوباش جامعه است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ علیرضا کرجی فرمانده سابق انتظامی سروآباد تقدیر و سرهنگ طیب محمدی به عنوان فرمانده جدید معرفی شد.

همچنین مرکز پلیس فتای سروآباد نیز در محل کلانتری ۱۴ این شهرستان افتتاح شد.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان و جمعیتی افزون بر ۵۰ هزار نفر در فاصله ۹۰ کیلومتری از سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.