سردار صفر علی براتلو روز سه شنبه در مراسم نامگذاری حسنیه کریم اهل بیت (ع) بنام سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی مدافع ارزش ها و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و پای مردم و انقلاب ایستاد.
وی با بیان اینکه در طی انقلاب اسلامی شاهد مقاومت، ایستادگی و مردانگی بودیم، تصریح کرد: اصل انقلاب اسلامی با قوت و قدرت پیش می رود.
 رییس حراست بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: در مراسم تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی، حضور مردم موج توفنده ای بود چرا که مردم در این روز حماسه ای ماندگار خلق کردند.
این مسئول افزود: عظمت و اقتدار ملت ایران با شهادت سردار سلیمانی به جهانیان نشان داده شد به طوری که حتی هم حزبی های ترامپ هم به او می تازند،  امروز هیچ کجای دنیا برای ترامپ امن نیست و او در ترس و وحشت به سر می برد.
 رییس حراست بنیاد مستضعفان گفت: خط قرمز سردار سلیمانی، ولایت و رهبری است و بر همین اساس همه باید از قاسم سلیمانی درس بگیرند.
وی افزود: سپهبد سلیمانی، منافع نظام و انقلاب را بر هر چیزی ترجیح می داد و هرگز ریال و دلاری بابت حق ماموریت و اضافه کاری دریافت نکرد.
براتلو یادآور شد: همه موفقیت های ملت ایران در سایه وجود مقام معظم رهبری به دست آمده است.
وی عنوان کرد: دشمنان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی اقدام به ترور سردار سلیمانی را کردند اما هر بار با شکست مواجه می شد.
 رییس حراست بنیاد مستضعفان گفت: سلیمانی هرگز خانواده شهدا را فراموش نکرد و خالصانه، بی ریا و بدون تشریفات با مردم برخورد می کرد.
وی اضافه کرد: ولایت مداری، پیرو خط رهبری و مردمی بودن سبب محبوبیت سردار سلیمانی در بین مردم شد.
براتلو با بیان اینکه دشمن همواره به دنبال گرفتن موفقیت و پیروزی از ملت ایران است، خاطر نشان کرد: مردم هر زمان که نیاز باشد وارد میدان می شوند.
وی گفت: دشمنان انقلاب پس از برگزاری مراسم باشکوه تشییع شهید سپهبد قاسم سلیمانی با راه افتادن عوامل خود به خیابانها و ایجاد آشوب و بلوا قصد اهانت و توهین به شعور ملت ایران را داشتند.
 رییس حراست بنیاد مستضعفان تاکید کرد:حملات موشکی ایران به پایگاه موشکی آمریکا در عین الاسد موجب بالا رفتن پرچم ایران شد.
وی با اشاره به اینکه دشمن قصد دارد تا مانع ترقی و پیشرفت ملت ایران و رسیدن به قله پیروزی شود، خاطر نشان کرد: حضور مردم در تمامی عرصه باید همچون گذشته با قوت و قدرت تداوم یابد.
براتلو گفت: به برکت خون شهید سردار سلیمانی، تیر خلاص را به آمریکا خواهیم زد و او را از منطقه بیرون می کنیم.
این مسئول یادآور شد افزود: مسئولین باید روحیه جهادی داشته و اقتصاد مقاومتی را تداوم داده و به مردم خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.