حجت الاسلام محمد فخرالدینی روز دوشنبه در  نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان ، افزود: در این روز تعدادی از دانشجویان و نسل جوان  شهید شدند و مجلس شورای اسلامی هم روز ۱۳ آبان را روز ملی مبارزه با استکبار مصوب کرد و در دنیا منفورترین حکومت اسرائیل و آمریکا هستند که خودکامه و مستکبرانه و تروریست وار در دنیا رفتار کرده و شناخته می شوند و هر کجای دنیا که مظلومی کشته می شود، دست آمریکا و اسرائیل در کار است.

وی ادامه داد: دشمنان همواره سعی دارند تا موفقیت های بزرگ ما را کوچک نشان دهند و دشمن می خواهد تبلیغات کند که سیزده آبان قدیمی شده و لذا باید بزرگداشت این روز ،امسال هرچه باشکوه تر برگزار شود و همچون گذشته اقشار مختلف حضور داشته باشند ، در سال گذشته طبق بررسی انجام شده بیشترین آمار حضور در راهپیمایی سیزده آبان کشور مربوط به یزد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ۱۳ آبان تبلور حرکت معنوی و نورانی است که باعث سرشکستگی دشمنان می شود و به فضل خداوند امسال نیز مردم همچون گذشته با حضور خود مشت محکمی به دهان استکبار خواهند شد.

فخر الدینی ادامه داد: روز قدس ها و ۱۳ آبان ها دنیا را بیدار کرده است تا در مقابل ظلم و ستم استکبار بایستند  و جنگ و خون و خونریزی بسیار بد است ولی دشمنان دست برنداشتند و همواره در حال توطئه و دسیسه بوده و هستند .

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت:ترامپ به قول خودش سخت ترین تحریم هار ا بر علیه مردم ایران امضا کرد تا با فشار حداکثری مردم را در قابل نظام قرار دهد و در حالیکه حضور مردم بیشر شد و بعنوان مثال در سال گذشته صد در صد حضور مردم بیشتر شد و مردم همواره هر کجا نیاز بود از نظام و انقلاب حمایت کرده و می کنند.

سعید زارع  ادامه اظهار داشت: دشمنان همواره سعی دارند تا مردم را در مقابل نظام قرار دهند و به فضل خداوند تاکنون موفق نبوده و نخواهند بود و سیزده آبان بعنوان انقلاب دوم به فرمایش رهبر کبیر انقلاب اسلامی،یکی از روزهای مهم در انقلاب است و نشان دهنده استکبار ستیزی و مقابله  با استکبار است.

حجت الاسلام نجیمی رییس سازمات تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این نشست گفت: روز سیزده آبان فقط روز دانش آموز نیست و متعلق به همه اقشار مختلف است و انشا الله در این مورد اطلاع رسانی لازم صورت گیرد و برای همه اقشار مختلف تبیین شود..

مصطفی زارع زاده؛ قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد  نیز در این نشست گفت: آماده سازی امکانات لازم جهت جایگاه و فضا سازی را طبق سنوات گذشته همکاری خواهیم داشت و در این یوم الله و شعائر الله همگام با مردم حضور داشته و خواهیم داشت.

در ادامه  کمیته های مختلف از جمله دانش آموزی، دانشجویی ، روحانیون و تشکلهای دینی،کمیته ارتباطات و اطلاع رسانی ،تبلیغات و فضا سازی شهری ،بسیج و نیروهای مسلح، برگزاری مراسم، بانوان و نمایندگان نیروی انتظامی، راهور پیشنهادات خود را اعلام و تصمیمات لازم اتخاذ گردید .

۷۵۳۷  / 6197

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.