حجت الاسلام محمدباقر برقراری شامگاه جمعه در آئین گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشتم شهریور در حسینیه ثارالله(ع) شهر ملایر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت افزود: مسئولی که وجودش برای دشمن مضر باشد، مورد خشم و غضب آنان قرار می گیرد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: مسئولانی همچون شهیدان رجایی و باهنر که در خط امام و رهبری هستند، چون دشمن نمی تواند توسط این شخصیت ها اهداف خود را پیاده کند، این افراد برای دشمنان مفید نیستند.

حجت الاسلام برقراری با تاکید بر اینکه خطی که امام انقلاب کشیده، درست است گفت: کسانی که در نظام اسلامی تفکر شهیدان رجایی و باهنر را دارند، همین راه را طی می کنند.

وی یادآور شد: مقاومت، خط اساسی نظام جمهوری اسلامی است و ملت ایران به رهبری رهبر فرزانه انقلاب در اوج تحریم ها، خط مقاومت را در دست گرفتند و قدرتمند از این تحریم ها بیرون آمدند.دشمن با اعمال تحریم ها می خواست نظام اسلامی را پای میز مذاکره بکشاند، اما ایران اسلامی امروز قدرتمند است و آمریکا نیازمند مذاکره با ایران است.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه نظام اسلامی پرچمداری با بصیرت همچون رهبر معظم انقلاب دارد ادامه داد: با گرامی داشتن یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و ادامه دادن راه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب این راه را همچنان ادامه می دهیم.

قدرت الله ولدی فرماندار ملایر


معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر نیز بهره برداری از ۱۱۷ طرح با ۲ هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال با ایجاد اشتغال یک هزار و ۵۰۰ تن و آغاز عملیات اجرایی ۱۳ طرح با حجم سرمایه گذاری حدود چهار هزار میلیارد ریال همزمان با هفته دولت را نمونه بارزی از خدمات دولت و نظام دانست و افزود: مردم از این خدمات به خوبی بهره مند می شوند.

قدرت الله ولدی با اشاره به تدوین سند راهبردی توسعه استان توسط استاندار سخت کوش همدان و حرکت دستگاه های اجرایی بر اساس این سند گفت: طبق سند سه ساله توسعه سالانه بیش از سه هزار شغل در این شهرستان ایجاد و سرمایه گذاری جدید حدود ۱۵ هزار میلیارد ریال ایجاد می شود.

وی تلاش، همراهی و همدلی مردم، مجموعه مدیران، نمایندگان مجلس و علما و بزرگان این شهر را عامل مهمی در ایجاد آرامش و امنیت این شهر عنوان و بیان کرد: این امر موجب شده اقدامات در تمامی حوزه ها بدون هیچ دغدغه ای به سمت جلو پیش برود.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر بازگو کردن خدمات نظام و دولت به مردم اظهار داشت: برای مقابله با استکبار باید طبق رهنمودها و تاکیدات رهبر معظم انقلاب حرکت کنیم و در این شرایط سخت خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

ولدی یادآور شد: ملایر شهر جهانی انگور و شهر ملی مبل و منبت است و پس از ماه محرم و صفر جشن جهانی شدن انگور را در شهر برگزار می کنیم.

همزمان با آخرین روز هفته دولت، آئین گرامیداشت شهدای هشتم شهریور شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت با حضور آیت الله سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، مصطفی آزادبخت معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، مدیران دستگاه های اجرایی و خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در حسینه ثارالله(ع) شهر ملایر برگزار شد.

ملایر ۷۰ شهید کارمند تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
۷۵۲۸/۲۰۸۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.