بهروز نصیری روزچهارشنبه در مراسم لاله‌های روشن که در دبیرستان شهید غیوری شهرری برگزار شد، اظهار داشت: مدارس امروز در راستای توسعه و ترویج اهداف انقلابی گام برداشته و دانش آموزان امروز هم تداوم دهنده راه شهدا و همکلاسی های خود در دوران دفاع مقدس هستند.

وی افزود: عزت، اقتدار و شان بلند مرتبه و والای نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون و مدیون خون شهداست و دانش آموزان نسل امروز نباید اجازه دهند که گذشت زمان، ایثار و فداکاری شهدا را به دست فراموشی بسپارند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خاطر نشان کرد: در بخشی از کتاب‌های درسی در مورد زندگینامه شهدا مباحثی گنجانده شده تا نسل امروز با جانفشانی و ایثارگری شهدای انقلاب و هست سال دفاع مقدس آشنا شوند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان امروز انقلابی و نسل سلیمانی هستند، گفت: بی شک دانش آموزان تداوم دهنده راه هشدارداده و راه شهیدان هشت سال دفاع مقدس و انقلاب را با افتخار ادامه خواهند داد.

نصیری یادآور شد: دانش آموزان باید پاسداشت خون شهدا را مغتنم شمرده و منش، راه و روش شهدا را تداوم دهند.

این مسئول تاکید کرد: تداوم راه شهدا نسل امروز و آینده را به سعادت و کمال معنوی و فردی می رساند و بسیاری از مشکلات زندگی آنها را مرتفع می کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با بیان اینکه درصد قابل توجهی از  معلمان مدارس شهرری جزء خانواده شهدا هستند، گفت: متدین بودن و ولایت مداری از ویژگی های مهم و مورد توجه قشر فرهنگی و همچنین دانش آموزان شهرستان ری به شمار می رود.

در پایان این مراسم از خانواده‌های شهید وحید زمانی نیا، رحمانی، غیوری، جانباز شهید عشاقی، شهید حسینی مدافع حرم تجلیل و تقدیر شد.

حدود ۴۲ هزار دانش آموز در ۱۴۵ مدرسه آموزش و پروش ناحیه یک شهرری تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.