احسان گوهری‌راد عصر سه‌شنبه در مراسم آغاز عملیات اجرایی یک باب مدرسه سه کلاسه الحاقی روستای "ملک‌علی‌تپه" از توابع بخش مرکزی گنبدکاووس ابراز امیدواری کرد که با کمک خیرین، در چند سال آینده بساط مدارس غیرمقاوم دراستان گلستان برچیده شود.

وی با تبریک آغاز هفته شوراهای آموزش و پرورش (۲۴ تا ۳۰ دی)، بر لزوم ارتباط بیشتر اولیای دانش آموزان با مدارس و مشارکت فکری برای پیشبرد اهداف عالی نظام تعلیم و تربیت تاکید کرد و اظهار داشت: افزایش ارتباط با مدرسه، صرفا به کمک مالی محدود نیست و خانواده‌ها می‌توانند در برنامه‌ریزی‌های آموزشی و پرورشی به مدرسه کمک نمایند.

کمال‌الدین نظرنژاد، مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز دراین مراسم گفت که این واحد آموزشی سه کلاسه الحاقی به دبستان فعلی روستای ملک‌علی‌تپه با زیربنای ۱۱۰ مترمربع و هزینه پیش‌بینی شده سه میلیارد ریال ظرف ۶ ماه احداث می‌شود که یک میلیارد ریال آن توسط زوج نیکوکار به نام‌های "اوغول جرن تکه و عبدالاحد قوجق نژاد" و بقیه آن نیز از اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان تامین خواهد شد.

وی با قدردانی از مساعدت این زوج نیکوکار گنبدی در امر مدرسه سازی، افزود که آموزش و پرورش به کمک‌های نیکوکاران برای مدرسه‌سازی باهدف بهبود و استانداردسازی وضعیت فضاهای آموزشی این شهرستان نیاز دارد.

علیرضا رحمانی رییس مجمع خیرین مدرسه ساز گنبدکاووس نیز در حاشیه این مراسم که مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان و رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان به همراه برخی مدیران این شهرستان نیز حضور داشتند، گفت: هم اکنون نیکوکاران گنبدی ساخت ۲۰ فضای آموزشی با ۱۲۲ کلاس درس و یک پژوهش‌سرای دانش‌آموزی را در دست احداث دارند.

مدییت آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق گلستان، افزون بر ۸۰ هزار دانش آموز دارد که در ۴۹۳ مدرسه مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.