حسن کاتبی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: دانش آموزان کلاس اولی دامغان به تعداد بیش از یک هزار و ۳۰۰ نفر در ۵۳ کلاس درس سازماندهی شدند و سال تحصیلی ۹۹-۹۸  را آغاز کردند.
وی ادامه داد: در سال تحصیلی جدید حدود ۱۴ هزار دانش آموز در ۶۵۰ کلاس درس و ۱۰۷ آموزشگاه در شهرستان دامغان تحصیل می کنند.
کاتبی تصریح کرد: ۲۵ آموزشگاه در مجموعه آموزشگاه های شهرستان دامغان به عنوان آموزشگاه های ضمیمه فعالیت می کنند. 
وی با اشاره به اینکه تاکنون ۴۷ هزار و ۷۰۰ جلد کتاب درسی در مقاطع ابتدایی بین مدارس دامغان توزیع شده است، اضافه کرد: سال اول مدرسه هر فرد، سالی تاثیرگذار در روند آموزشی و حتی پرورش فکر و روح کودکان است که باید به این امر توجه ویژه داشت.
وی خاطر نشان کرد: به منظور حساسیت بالای مقطع اول ابتدایی، همواره معلمان و دبیران این مقطع از دبیران نمونه و دارای تجربه کافی انتخاب می شوند تا بتوانند زمینه ساز رشد علمی آینده سازان کشور باشند.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دامغان، به نقش ویژه اولیا و مربیان اشاره کرد و گفت: بدون مشارکت و همکاری اولیای دانش‌ آموزان ، معلم ها نمی‌توانند اهداف آموزش و پرورش را به صورت کامل عملیاتی کنند و مشارکت خانواده ها در این حوزه، یکی از اولویت‌های آموزش و پرورش است.
در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ یک هزار و ۲۰۰ دانش آموز در دامغان وارد کلاس اول شدند که در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.
در سال تحصیلی جاری، ۲ مدرسه جدید به همت خیران در دامغان ساخته شد و تعداد ۱۵ کلاس درس به مجموعه آموزش و پرورش شهرستان اضافه شد.
۹۸۵۶/۶۱۰۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.