به گزارش ایرنا، مجید صفری، فرماندار شهرستان دماوند در این همایش که در سالن اجتماعات سینما پرستو این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه رای اولی ها سفیران برگزاری انتخابات هستند، اظهار داشت: انتخابات یک وظیفه اجتماعی است که برای تحقق آن باید با حضور موثر و انتخاب فردی اصلح، برای کشور خود تاثیرگذار باشیم.

وی گفت: انتخابات به معنای این نیست که به دنبال انتخاب فردی خاص باشیم؛ آنچه بیش از همه مورد توجه بوده حضور موثر در عرصه های اجتماعی است که باید جدی بگیریم و در این راستا نقش مدارس، مجامع اجتماعی و خانواده ها بسیار موثر است.

این مقام مسئول با تاکید براینکه دشمن در تلاش است نگاه جوانان را نسبت به آرمان ها و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تضعیف کند، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران متکی بر آرای مردم است و این مهم را می توان با برگزاری انتخابات های متعدد که با آرای مردم شکل می گیرد، دید.

فرماندار دماوند سهم مردم در شکل گیری آینده کشور را موثر خواند و بیان داشت: دانش آموزان امروز آینده سازان کشور هستند و تاثیرات بسیاری در سرنوشت کشور خواهند داشت که در این راستا داشتن مطالعه دقیق در عرصه سیاسی و اجتماعی می تواند شما را به سرمنزل مقصود برساند.

صفری اولویت ستاد انتخابات حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه را توجه به قانون و احترام به آرای مردم دانست و گفت: هم اکنون با تلاش عوامل ستاد انتخابات، برنامه ها طبق زمان بندی مشخص شده در حال انجام است تا بتوانیم یک انتخابات سالم و قانونمند و بی طرف داشته باشیم.

همچنین حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند نیز در این همایش با بیان اینکه دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران در دوران حکومت پهلوی در آن شرایط خفقان به رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد مردم با اعتقاد به اسلام شکل گرفت و امام(ره) خود به جمهوریت و اسلامیت این نظام تاکید کردند.

وی ادامه داد: امروز ملت ایران برای نوع حکومت خود به صحنه می آیند و با انتخاب افرادی اصلح در سرنوشت کشور خود سهیم می شوندد پس باید افرادی را به عنوان مسئول انتخاب کنیم که کمترین خطا را داشته باشد و با رعایت قانون از حقوق مردم و ملت دفاع کند.

حجت الاسلام فتاح دماوندی تصریح کرد: در این عرصه سیاسی به کسی رای دهیم که عملکرد خوبی داشته باشد زیرا ما به دنبال شعار، ظاهر افراد، عکس های زیبا و ... نیستیم بلکه باید به کسی رای دهیم که امین، صادق، خوش کردار و دلسوز باشد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: باید همه رای بدهیم و اگر کسی رای ندهد در حق خودش ظلم کرده است؛ امروز دشمنان کشور به عملکرد ملت نگاه می کنند اما قطعا ملت ایران با حضور حداکثری خود اهداف شوم آنان را خنثی خواهند کرد و دین خود را به رهبر، انقلاب و شهدا ادا می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.