محمد تقی زاده روز سه شنبه در حاشیه بهره برداری از چند طرح در شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه ها عمدتا دارای ردیف اعتبار ملی، استانی و شهری هستند و دستگاه‌های مختلف ازمحل منابع خود بخشی از پروژه ها را اجرا می کنند.

وی گفت: پروژه‌های بخش خصوصی که با حمایت دولت و یا تسهیلات بانکی به بهره برداری رسیدند به این لیست اضافه نشده و در صورت محاسبه رقم پروژه‌ها بیش از موارد یاد شده خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار تهران گفت: در شهرستان پردیس بیش از ۴۰ پروژه فرهنگی، ورزشی و رفاهی با هزینه تخصیصی ۱۷۰۰ میلیارد تومان اجرا و  در دهه مبارک فجر به بهره برداری رسیده است.

تقی زاده گفت: اجرای پروژه‌های زیر بنایی، روبنایی و خدماتی شرایط اسکان را در فازهای جدید ۱۱، ۸،۹،۵  مسکن مهر پردیس برای ساکنان تسهیل می کند و در این راستا شرکت عمران در حدود ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای خدمات رسانی به ساکنان هزینه کرده است.

وی ادامه داد: سیصد میلیارد تومان‌ پروژه‌های مختلف خدماتی، رفاهی و فرهنگی نیز درپردیس اجرایی و به بهره برداری رسیده است.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اهمیت احداث بازارچه در محله ها، اظهار داشت: این بازارچه ها احتیاجات اولیه شهروندان را در شعاع دسترسی تامین می‌کنند.

تقی زاده گفت: عرضه مستقیم کالا و کاهش واسطه، عرضه کالاهای مصرفی با قیمت مناسب به مصرف کننده کارکرد و هدف اصلی احداث بازارچه‎ها در محلات هستند.

وی با تاکید بر اهمیت نظارت شهرداری بر نحوه ارائه خدمات بازارچه‌های محلات، اظهار داشت:  شهرداری پردیس نظارت بر واگذاری غرفه های بازارچه را به منظور حذف واسطه ها و کنترل قیمت اقلام عرضه شده در دستور کار خود قرار بدهد تا کالاهای مصرفی با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسد.

بازارچه تره بار بهارستان واقع در فاز ۳ با اعتبار ۸۰۰۰ میلیون ریال توسط توسط شهرداری پردیس ساخته شده است و ساخت ۵ بازارچه دیگر در نقاط مختلف شهر پردیس به منظور خدمات رسانی به شهروندان با هدف حذف واسطه و ارائه اجناس با قیمت مناسب در دست اقدام و اجرا است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.