سید مهدی هدایت امروز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: مصوبه شورای برنامه ریزی استان تهران را برای احداث این شهرک دریافت کرده ایم و پس از دریافت موافقت کمیسیون ماده ۵ استان، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

وی افزود: این اقدام در راستای رونق اقتصادی و  اشتغالزایی برای صنف درودگران و مبل سازان و تبدیل شهرستان پردیس به یک قطب صنعتی صورت می گیرد و امیدواریم با مساعدت فرماندار این مصوبه سریع تر اجرایی شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس از استقبال رئیس و اعضای اتحادیه درودگران و مبل سازان این شهرستان از این مصوبه خبر داد و اطمیناد داد که  با توجه به ظرفیت صنعتی مناسب، این شهر به زودی به قطب تولید مبلمان و صنایع چوبی تبدیل خواهد شد.

هدایت گفت: در حال حاضر حدود ۴ هزار واحد صنفی و صنعتی تولیدی مبل و لوازم چوبی مستقر در شهرستان، تولید کننده بهترین و با کیفیت ترین محصولات چوبی در داخل و خارج از کشور هستند.

وی یادآور شد: به منظور ایجاد اشتغال پایدار، اراضی شهرک نمایشگاه مبل از سوی شرکت عمران در اختیار صنعتگران قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در بخش دیگری از سخنانش گفت: طی روزهای گذشته اکیپ های کاری فعال در فازهای جدید مسکن مهر پردیس از ۶ به ۱۶ واحد رسیده و برای افزایش آن به ۲۰ اکیپ، طی روزهای آتی برنامه‌ریزی شده است.

هدایت افزود: اجرای عملیات احداث دیوار حائل بتونی ، احداث ژئوگرید جلوی دره در فاز ۹جدید، ورود ماشین آلات جدید و شروع عملیات پایدارسازی و تحکیم زیرساختها  و تزریق مالی به یکی از پروژه های فاز ۸ با ۷۰ نفر نیروی فعال انسانی از پروژه‌های دردست اقدام است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس همچنین اعلام کرد در راستای خدمات رسانی مناسب به ساکنان واحدهای مسکن مهر پردیس، دفتر مدیریت پروژه ۳۵ هزار واحدی مسکن مهر در فاز ۸  مسکن در اختیار اورژانس شهرستان پردیس قرار گرفته است.

هدایت گفت: با این اقدام، پایگاه موقت اورژانس و درمانگاه از روزهای آینده در محل مدیریت سابق فاز۸ کار خود را آغاز می کند.

وی با اشاره به اهمیت پاسخگویی به امور درمانی و پزشکی ساکنان فازهای مسکن مهر پردیس خاطر نشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی و شهید بهشتی انتظار داریم با استقرار کادر پزشکی مجرب در این محل  به ساکنان خدمات رسانی کنند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.