به گزارش ایرنا، یدالله صادقی عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از سه طرح صنعتی و کارآفرینی در شهرستان ری به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم در واحدها صنعتی بهره برداری شده، صاحب شغل شدند.
وی تصریح کرد: این تعداد از واحدهای در حوزه های صنایع غذایی، فلزی و نساجی توسط بخش خصوصی و دولتی اجرا شدند.
صادقی با اشاره به اینکه صاحبان صنایع در شرایط نابسامان اقتصادی نیازمند حمایت های دولت هستند، افزود: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران از طریق ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به دنبال حل مشکلات صنعتگران از جمله بخشودگی مالیاتی، معوقات بانکی و تامین اجتماعی است.
وی ادامه داد: جلسات ستاد رفع موانع سرمایه گذاری نیز با حضور استاندار تهران و مدیران بانک های عامل به صورت منظم برگزار می شود تا سرمایه در گردش ونقدینگی صاحبان صنایع تامین شود و همچنین جرایم معوقات بانکی تولید کنندگان نیز بخشیده شود.
صادقی در خصوص طرح های نیمه تمام نیز اظهار داشت: طرح های نیمه تمام برای بازسازی، نوسازی ماشین آلات صنعتی و همچنین طرح های ناتمام با پیشرفت فیزیکی 60 درصد نیز از محل طرح رونق و سایر منابع مالی دولت حمایت می شوند.
وی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران و صنعتگران در این شرایط خاص کشور فعال هستند، یادآور شد: دستگاه های دولتی باید با اتحاد و انسجام و به دور از هرگونه نگرش جزیره ای باید در جهت رفع موانع و مشکلات کارآفرینان قدم بردارند.
همزمان به ششمین روز از ایام الله دهه فجر 3 واحد صنعتی با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، صادقی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.
شهرستان ری (به مرکزیت شهرری) با جمعیتی بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر در جنوب استان تهران واقع شده است.
/6003/3218
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.