سیدمهدی ساداتی روز یکشنبه در نشست خبری تشریح پروژه‌های افتتاحی دهه فجر در شهرستان رباط کریم اظهارداشت: این پروژه‌ها با اعتبار ۳۱۱ میلیارد و ۷۶۷ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، ارزش افزوده، شهرداری‌ها، شرکت عمران پرند و سایر منابع توانسته زمینه اشتغال ۹۱۳ نفر را فراهم کند.

وی گفت: فرمانداری و بهداشت و درمان هر کدام منفک پنج پروژه، شرکت عمران و برق منطقه‌ای هر کدام ۱۶ پروژه؛ شهرداری پرند، بخشداری مرکزی و امور آبفای شهرستان رباط کریم هر کدام به ترتیب ۸ و ۷ پروژه، اداره صمت چهار پروژه و شهرداری نصیرشهر و جهاد کشاوری هر کدام سه پروژه افتتاح خواهند کرد.

ساداتی افزود: آموزش و پرورش و شهرداری رباط کریم چهار پروژه افتتاح می کنند که سهم هر اداره ۲ پروژه است و مابقی ادارات از جمله آّبفای روستایی، کتابخانه عمومی و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با سه پروژه قابل افتتاح به استقبال یوم الله فجر ۹۸ خواهند رفت.

فرماندار رباط کریم با اشاره به مهمترین پروژه های شهرستان تصریح کرد: ۱۱ پروژه با اعتبار ۶۳ میلیارد و ۸۸۱ میلیون تومان توسط ادارات شهرداری نصیرشهر، بهداشت و درمان، شرکت عمران شهر پرند، بخشداری مرکزی و دانشگاه علوم پزشکی ایران در دسترس شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در دهه فجر پروژه‌ای برای کلنگ‌زنی نخواهیم داشت.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود درباره نقش رسانه‌ها و اهمیت آنها برای اعتلای جامعه اظهارداشت: اهالی رسانه مشاور مسئولان در امور جاری اجتماع هستند و بنا بر رسالت همیشگی‌شان که توجه به اطلاع رسانی، آگاه‌سازی آحاد مردم در جامعه است، زیبنده است از ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه دست بردارند و به جای آن با پمپاژ امید و پاشیدن بذر نشاط، انگیزه در کالبد ولی نعمتان بپرورانند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.