به گزارش ایرنا، فرماندار پیشوا در این مراسم که روز سه‌شنبه در سالن همایش‌های شهرداری پیشوا برگزار شد، گفت : شهرداری دستگاهی عمومی و چند وجهی است که تمام موضوعات شهری در حوزه‌های عمرانی اقتصادی اجتماعی بهداشتی فرهنگی ورزشی و امنیتی را مورد توجه و مد نظر قرار می‌دهد.
حسین عباسی افزود: هوشمندی و ذکاوت شهردار و مدیریت شهری در دست یافتن به اهداف و برنامه‌های توسعه شهر، موثر بوده و پیش‌بینی تمام نیازمندی‌ها در تدوین برنامه، چشم انداز و لایحه بودجه برابر ضوابط و مقررات جزو ذات کار شهرداری محسوب می شود.
وی تصریح کرد:شهرداری فقط متولی امور عمرانی نیست بلکه به روح ،جان، عواطف و احساسات مردم هم باید توجه کرده و به موضوعات اجتماعی و فرهنگی متناسب با ذائقه و در برگیرنده آحاد مردم بپردازد.
عباسی گفت :از شهردار جدید پیشوا درخواست می‌شود تا با رویکرد فعالیت کارشناسانه و حضور فعال در صحنه، وقت گذای کامل برای انجام امور انجام داده و تکریم مردم در خدمت گزاری را سرلوحه خود قرار دهد.
وی اظهار کرد: برآورده کردن مطالبات مردم از شهرداری، با همراهی و ریل گذاری صحیح و نظارت مناسب و همه جانبه نگری اعضای  شورای اسلامی شهر امکان پذیر خواهد بود.
وی از اصلاح ساختار و چابک سازی شهرداری، قانونمداری و قانون گرایی انجام پروژه ها بر اساس ضوابط، مقررات و مجوزهای قانونی و بودجه مصوب شهرداری و بر مبنای طرح های جامع و تفضیلی را از جمله وظایف شهردار اعلام کرد.
فرماندار پیشوا گفت: مدیریت منابع مالی و انسانی، نظارت پذیری و شفافیت عملکردی و شفافیت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری جاری و سالم سازی محیط از جمله مواردی است که از مدیریت شهری پیشوا انتظار می‌رود.
وی افزود: مدیریت شهری پیشوا باید به توسعه اقتصاد شهری و درآمدزایی، پویایی و نشاط اجتماعی، اقدامات اشتغالزایی به خصوص برای زنان سرپرست خانوار با ایجاد بازارچه های سنتی و راه اندازی و ترویج گردشگری مذهبی، توجه ویژه داشته باشد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.
حکمت امیری شهردار سابق پیشوا ۲۶ شهریورماه امسال به دلیل عدم سکونت در محل خدمت از سوی شورای اسلامی این شهر عزل شده بود و شهرداری این شهر تا کنون با سرپرست اداره می‌شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.