محمدیونس حقانی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساخت جاده کمربندی شهید کلانتری به طول پنج کیلومتر تا بهمن سالجاری در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

وی بیان کرد: این اقدام با هدف بهبود و ساماندهی وضعیت ترافیکی و سیمای شهری کمربندی شهید کلانتری انجام می‌شود و شهروندان شاهد ساخت نخستین پل روگذر در چابهار برای تسهیل در تردد و عبور و مرور وسایط نقلیه خواهند بود.

شهردار چابهار به برخی فعالیت‌ها و اقدامات شهرداری برای جلب رضایت شهروندان اشاره کرد و افزود: با هدف بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی، عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری این شهرآغاز شده است.

وی ادامه داد: نام گذاری معابر و نصب تابلو از ضروری‌ترین نیازهای شهر گردشگری چابهار است و عدم نامگذاری بسیاری از معابر بواسطه گسترش و توسعه سطح شهر باعث بوجود آمدن مشکلاتی برای شهروندان شده است.

حقانی گفت: بنابراین کمیسیون نام‌گذاری شورای اسلامی شهر با هدف بهبود شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر شهری با حضور صاحب نظران و کارشناسان مرتبط و معتمدین شهر  بصورت مستمر برگزار شده است.

وی افزود: تاکنون ۷۷۵ پلاک دیوار کوب و ۲۱۴ پلاک ۲ رو در معابر اصلی شهر از جمله بلوار امام (ره)، بلوار توحید و بلوار قدس نصب شده و نصب تابلوهای معابر در شهرک کارگاهی و گلشهر هم در دست اقدام است.

شهردار چابهار تصریح کرد: در راستای پاسخگویی به شهروندان و اطلاع آنان از وضعیت مالی شهرداری به همت معاونت امور مالی و اداری عملکرد ۶ ماهه مالی شهرداری در ۲ بخش درآمدها و هزینه‌ها تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه شفافیت در امور به خصوص منابع مالی از مهمترین وظایف شهرداری هاست که مردم باید از آن آگاه باشند، خاطرنشان کرد: امیدواریم با حمایت و همراهی شهروندان و پرداخت بموقع عوارض، شهرداری را در انجام هرچه بهتر و سریعتر وظایف آن یاری کنند.

حقانی اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات شهروندان محله گلشهر و زیباشهر اجرای آسفالت بود که این اقدام نیز انجام شده است.

وی افزود: زیرسازی، آسفالت و روکش خیابان‌ها و معابر اصلی شهر در سطح وسیع و قابل توجهی چند مدت است که آغاز شده که از جمله آنها آسفالت خیابان‌های رسالت، بلوچستان، قسمت‌های از خیابان حافظ و جمهوری شمالی و همچنین تعدادی از خیابان‌های گلشهر است.

شهردار چابهار گفت: بزودی خیابان‌های تعاون، کشاورز و ضلع شرقی بلوار توحید روکش آسفالت خواهند شد و علاوه بر این بلوار کشتیرانی به کمربندی نیز  در حال بازگشایی است.

وی به افتتاح ایستگاه مهارت و بازارچه اشتغالزایی در پارک آزادگان (دریا کوچک) اشاره کرد و افزود: هدف از ایجاد این بازارچه اشتغالزایی برای هنرآموزان فنی و حرفه‌ای بویژه قشر ضعیف جامعه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.