به گزارش خبرآنلاین: رحیم خستو در یکصد و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: امیدوارم شهردار کرج با بررسی نوع قرادادهای نیروهای تامین نیرو از تضییع حقوق کارگران جلوگیری کند.

وی با اشاره به امضای قراردادهای سفید با کارگران تامین نیرو گفت: این کار نه به نفع شهرداری است و نه به نفع کارگران. 

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج در ادامه خواستار شفاف‌سازی جشنواره لاله ها و سایر جشنواره های برگزار شده از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شد و افزود: از شهردار تقاضا می کنم نسبت به اعلام کتبی و شفافِ حمایت کننده های جشنواره لاله ها و سایر جشنواره های سازمان سیما و منظر شهرداری کرج اقدام کند تا بدانیم آورده شهرداری و اسپانسر در این رویدادها چقدر بوده است.

خستو با بیان اینکه باید میزان دقیق هزینه کردها برای سیاه پوش کردن چهره شهر در ایام محرم نیز اعلام شود، یادآور شد: ضمن آنکه باید مشخص شود آیا اقداماتی همچون نصب داربست در میادین جزو اولویت های کمیته هنر سازمان بوده است یا خیر.

نایب رییس شورای شهر کرج در بخش دیگری با اشاره به نصب تابلوی ورود حیوانات خانگی ممنوع است در ورودی پارک ها و بوستان ها خاطرنشا کرد: این رفتار نیز نیازمند ساماندهی است؛ اغلب حیوانات خانگی که همراه با صاحب خود وارد پارک می شوند رفتار کنترل شده ای دارند.

این عضو شورا که در غم از دست دادن پدر خود سوگوار است در پایان با قدردانی از کسانی که به جای هزینه ی چاپ بنر یا خرید تاجِ گل، نسبت به واریز مبلغ به حساب موسسات خیریه اقدام کردند، گفت: امیدوارم این فرهنگ در جامعه گسترش یابد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1257413
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.