به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رحیمی فر روز سه شنبه در بازدید از روند اجرای تقاطع غیر همسطح شهید همدانی افزود: پیشرفت اجرای عملیات عمرانی تقاطع غیرهمسطح سردار همدانی رضایت بخش نیست و باید با سرعت بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری، باید عملیات اجرایی پل به صورت مرحله بندی پیش برود افزود: باید در مرحله اول پل اصلی به اتمام برسد و تا زمانی که عملیات اجرایی مرحله نخست تکمیل نشده نباید اجرای مراحل بعدی شروع شود.
رئیس کمسیون فنی و عمرانی شورای شهر همدان اضافه کرد: در اجرای طرح ها توجه به اولویت های اجرای آنها ضروری است.
رحیمی فر تاکید کرد: زیرساخت های عمرانی در شهر باید تقویت شود و برای اجرای طرح ها باید از توان و ظرفیت نیروهای کاردان و متخصص استفاده شود.
گفتنی است پیش از این رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان بر اتمام پل اصلی تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی تا آبان ماه امسال همزمان با شروع اجلاس جهانی گردشگری تاکید کرده بود.
اعتبار اولیه قرارداد تقاطع غیرهمسطح سردار شهید همدانی 430 میلیارد ریال است، این تقاطع غیرهمسطح در مجموع به طول 850 متر مربع احداث می شود و عملیات اجرای آن سال 1394 آغلز شده است اما یکی از دغدغه های اصلی در این طرح کمبود نقدینگی است.
این طرح در قالب سه سطح و 2 دوربرگردان اجرایی می شود و در این طرح زیرگذری دیده نشده بلکه تمام به صورت روگذر اجرایی خواهد شد تا بتواند در مدیریت ترافیک این منطقه موثر باشد.
7523/2087
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.