به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، حسین قراباغی افزود: باید پیشینه، قدمت، تاریخ و شأن مردم همدان با زیباسازی شهری مشخص شود.
وی با بیان اینکه همدان تمامی شرایط گردشگری را دارد افزود: بسیاری از کشورهای جهان با صنعت گردشگری اداره می شوند.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: این شهر با سابقه ارزشمند و تاریخ پرآوازه ای که دارد مهمترین، ارزشمندترین و تاریخی ترین شهر ایران ارزیابی می شود که نیازمند معرفی است.
قراباغی اظهار داشت: ورودی‌های شهر را باید زیبا، چشم نواز و جذاب کرد تا هویت سه هزار ساله، تاریخ، تمدن، فرهنگ و شرایط اقلیمی همدان را به گردشگران معرفی کند.
وی با تاکید بر ساماندهی و تجهیز زیرساخت‌ ورودی‌های شهر، افزود: جایگاه تاریخی شهر همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران، در حوزه‌های ترافیکی و گردشگری مورد توجه بوده و هست.
قراباغی توجه و اهتمام ویژه به بحث گردشگری در کهن شهر همدان را ضروری دانست و گفت: همدلی و وحدت‌رویه برای دستیابی به خدمتی ماندگار و توسعه شهر ضروری است.
رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان، ساماندهی ورودی های شهر را جزو نخستین اولویت‌های کاری مدیریت شهری برشمرد و افزود: این طرح در قالب کاربری‌های اقتصادی و گردشگری در حال انجام است که شهرداری همدان باید تمام تمرکز خود را برای زیباسازی این ورودی‌ها به منظور جذب گردشگران و ماندگاری آنها در شهر، به کار گیرد.
قراباغی فرصت میزبانی رویداد بین‌المللی و گردشگری همدان 2018 را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت: مسئولان و نهادهای مرتبط با حوزه‌های گردشگری، اقتصادی و سرمایه‌گذاری باید از این فرصت طلایی برای شهر همدان، بهره‌برداری لازم را داشته باشند.
شهر همدان دارای سه محور اصلی تهران - همدان، کرمانشاه - همدان و ملایر - همدان است.
7523/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.