به گزارش ایرنا، رضا کارخانه روز یکشنبه در جلسه سربازرسان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب، آراء مردم حق‌الناسی است که تمامی مجریان برگزاری انتخابات موظفند تا از آن حراست کرده و مقابل هر عاملی که مشارکت عمومی را در این عرصه کم می‌کند ایستادگی نمایند.
وی گفت: تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات باید خود را امین و حافظ رای مردم دانسته و آمادگی خود را برای برخورد با هر گونه تخلفات و پیگیری قانونی آن حفظ کنند.
وی تصریح کرد: اعضای هیات بازرسی موظفند تا پیش، حین و پس از انتخابت، رفتار داوطلبان را رصد کرده و چنانچه حرکتی از سوی داوطلبان خلاف قانونی صورت گیرد، نسبت به ارائه گزارش آن تخلف اقدام کنند تا از بروز هرگونه قانون شکنی جلوگیری شود.
کارخانه با اشاره به این که آغاز فعالیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها از روز پنجشنبه ۲۴ بهمن‌ماه آغاز می‌شود از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات انتخاباتی به ویژه در حوزه تبلیغات زودهنگام، مراتب را با استفاده از شماره تلفن ۳۶۲۵۴۱۶۲ و یا سامانه پیامک ۵۰۰۰۲۰۳۶ به اطلاع هیأت بازرسی و نظارت بر انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک برسانند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.
حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.