سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی روز سه شنبه در حاشیه مراسم تشییع پیکر ۲شهید مقاومت در شهرری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مراسم و محفل هایی که در شهرهای مختلف از جمله نجف، کربلا، اهواز، تهران، شهرری و کرمان برگزار شد نشان می دهد که روح و نفس امام راحل و انقلاب ما نیز زنده است.

وی با بیان اینکه ایران یکپارچه روحیه عاشورایی و الهی دارد، خاطرنشان می کرد: ما شاهد تشکیل امت اسلامی بودیم و ساعت شنی اسراییل به شدت فرو ریخت و به فرموده رهبری با خون پاک شهدا و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی نابودی اسراییل در مدت ۲۵ ساله تسریع شده است.

 فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه در وجود ترامپ زلزله افتاده که هر حرفی بزند نیز آن زلزله شدید تر می شود، اضافه کرد: امروز وحدت جهان اسلام بیشتر شکل گرفت و نماد امت اسلامی در جنوب وغرب آسیایی هویدا است.

سردار رضایی با بیان اینکه انتقام سختی از آنها گرفته خواهد شد، تاکید کرد: امروز ۸۲ میلیون جمعیت ایران اسلامی در کنار امت اسلامی جهان به پا خواسته اند و خروج نظامیان امریکا در جنوب غرب آسیا کلید خورده است.

به گفته وی اگر این نظامیان از غرب آسیا نروند نیز به فرموده دبیرکل حزب الله افقی خواهند رفت و دنبال جنازه و تابوت ها خود باید بروند.

پیکر مطهر این شهیدان ضمن طواف گرد مضجع حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان مدفون در این آستان در شبستان امام خمینی (ره) به خاک سپرده شد.

شهید وحید زمانی‌نیا ۲۷ ساله از محافظان حاج قاسم سلیمانی و اهل شهرری بود که همراه او روز ۱۳ دی ماه در عملیات تروریستی امریکا در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

شهید مصطفی محمدمیرزایی ۳۸ ساله اهل شهرری از نیروهای تحت امر حاج قاسم سلیمانی بود و صبح جمعه ۱۳دی ماه ۹۸ در یک عملیات نظامی به شهادت رسید.

 بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رئیس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.