بهرام درویشی روز سه‌شنبه در آیین بزرگداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی این شهید سرافراز را نمادی راسخ از مقاومت و شجاعت دانست و تاکید کرد جهان تشنه عدالت باید قدردان این مبارز نستوه برای رهایی همه ملت‌های جهان از لوث داعش خبیث باشد.

وی سردار شهید سلیمانی را اسوه بی‌بدیل شجاعت، نماد مقاومت مظلومان جهان و جهانی از عدالتخواهی نامید که رود مواج مقاومت در جهان را خروشان‌تر از همیشه ساخته است.

او با عرض تسلیت و تهنیت شهادت سرافرازانه سردار بزرگ اسلام, سپهبد سلیمانی را یک لشکر نامید، لشکری که منادی عدالت خواهی و فریاد مظلومیت ستمدیدگان جهان است.

وی با اشاره به تشیع پیکر پاک این شهید والامقام و حضور میلیونی مردم شریف ایران، گفت: کشور ما امروز مملو از ایثار، لبریز از حماسه و مالامال از رشادت است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: امروز ۸۰ میلیون ایرانی حاج قاسم سلیمانی هستند و رشادت‌های او متعلق به تشیع و تسنن نیست بلکه رادمردی او ندای مظلومیت همه جهانیان و میثاق مستحکم همه آزادی‌خواهان در هر کجای این کره خاکی که باشد، است.

او یاد آوری کرد سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک جهان عدالت‌خواهی و شجاعت است.

درویشی، سردار سلیمانی را علمدار آزادگی و نماد مقاومت و مظلومیت همه ستمدیدگان عرصه خاکی دانست و گفت: این سردار شهید امروز میهمان سیدالشهدا(ع) است و همین مایه فخر و مباهات همه ما و امتداد راه شهیدان کربلا و همه شهیدان سلحشور ایران اسلامی و آزادگان جهان است.

بامداد جمعه ۱۳ دی ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. 

براساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ، رییس جمهوری و فرمانده کل قوای این کشور صادر کرده بود.

در پی این اقدام تروریستی حضرت ‌آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

وزارت امور خارجه هم با صدور بیانیه ای این اقدام تروریستی رژیم‌ آمریکا را محکوم کرد و نشست فوق العاده تشکیل داد. همچنین سفیر سوئیس در تهران به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه احضار و مراتب اعتراض شدید ایران به آمریکا به وی اعلام شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.