سردار حسین رحیمی امروز چهارشنبه در  همایش تجلیل از اسوه صبر و ایثار و روز پرستار در تهران افزود: مردم ایران رهرو اهل بیت و ائمه‌اطهار (ع) هستند و همواره پای دفاع از آرمانها و ارزشهای خویش می ایستند.

وی افزود: امروز همسران جانباران همچون حضرت زینب اسوه صبر و بردباری‌اند و همانند همسرانشان با تمام توان  برای دفاع از ارزشهای انقلاب و مسیری که حضرت زینب (س) در آن قدم برداشت، حضور دارند.

رحیمی با اشاره به اینکه‌ استکبار جهانی، ضد انقلاب و منافقین فراری در حوادثی که در دی‌ماه ۹۶ رخ داد، دلخوش به شکست جمهوری اسلامی و به دست گرفتن سکان اداره کشور بودند، یادآور شد: دشمن نمی‌داند ما با روحیه جهادی و انقلابی همچون سال‌های دفاع مقدس در برابر حوادث و رخدادها آماده‌ایم و اجازه نخواهیم داد اینگونه توطئه ها عملی شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه مقصر بخش زیادی از مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد آمریکا است، افزود: مزدوران عربستان و منافقین در کشورهایی همچون آلبانی در فضای مجازی به دنبال تحریک مردم هستند و مطالب دروغ را انتشار می‌دهند.

رحیمی با بیان اینکه در اغتشاشات اخیر تعدادی از ماموران نیروی انتظامی مصدوم و مجروح شدند، گفت: در تهران ما حتی یک‌نفر از کسانی را که به ما سنگ زدند، مجروح و مصدوم نکردیم.

در این همایش که حدود 400 تن از خانواده های جانبازان نیروی انتظامی حضور داشتند، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اهدای لوح تقدیر از شماری از آنها تجلیل کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.