فاطمه حاجی خانزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به اجرای این طرح در شهرستان دماوند، اظهار داشت: طرح اردو جهادی پزشکی حامی که با حضور پزشکان استان تهران برگزار شد، باهدف ویزیت رایگان مددجویان اداره بهزیستی و شهروندان دماوندی در راستای تقویت روحیه ایثار و آشنایی آنان با مشکلات مردم و کاهش آلام نیازمندان اجرا شد.

وی ادامه داد: در این طرح که 23 پزشک عمومی، گفتار درمانگر، روانشناس، فیزیوتراپ، مامایی، زنان و زایمان و.... حضور داشتند، در مرکز روزانه توانبخشی سالمندان شکوه برگزار شد؛ این مرکز موظف به ساماندهی سالمندان و ارایه خدماتی همچون فیزیوتراپی، مشاوره، تغذیه و ورزش سالمندان، پزشک و روانشناس سالمندان و... می باشد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با تاکید براینکه این طرح برای نخستین بار در دماوند اجرا می شود، افزود: این طرح به همت بهزیستی، هلال احمر شهرستان، فرمانداری دماوند و دیگر نهادها اجرا شده که در صورت استقبال خوب، ادامه خواهد داشت.

خانزادی با اشاره به دیگر طرح های این نهاد با هدف حمایت از سلامت خانواده، به اجرای طرح ثابت غربالگری بینایی سنجی کودکان 3تا6 سال خبر داد که هرسال در نیمه دوم سال برگزار می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.