جعفر زرنگار روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توضیح داد: طرح نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی شرق تهران از امروز (۲۰ آبان) تا پایان دی امسال در سطح ۶۰۰ مجموعه دولتی و خصوصی پایتخت اجرا می شود و هدف از آن پیشگیری، آموزش و نظارت بر تمامی اماکن خدمات رسان ورزشی است.

وی اضافه کرد: علاوه بر نظارت ویژه در نرخ تعرفه ها اماکن، جلوگیری از فعالیت باشگاه های غیرمجاز، برخورد با عدم حضور مدیران در ساعت فعالیت، در طرح مذکور با قدرت از اجرای ورزش های غیرقانونی مثل زومبا در باشگاه ها جلوگیری و همچنین با فروش داروهای ممنوعه برخورد قانونی می شود.

به گفته زرنگار، ۲۰ بازرس مراحل رسیدگی از مجموعه ها را برعهده دارند که پس از اتمام این طرح ضربتی نتایج را به اداره کل ورزش و جوانان مخابره می کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران با بیان اینکه در هفت ماهه نخست امسال ۳۰مجموعه ورزشی در این منطقه پلمب شد، خاطر نشان کرد: هدف ما برخورد قهری با صاحبان باشگاه های متخلف نیست و پلمب این اماکن پس از بی توجهی به تذکرات داده شده صورت گرفت.

وی همچنین از صدور مجوز فعالیت ۲۰۰ مجموعه جدید در ۲ سال اخیر خبر داد.

زرنگار با اشاره به اینکه در گذشته برای ایجاد مجموعه جدید عرصه زمین ۲۰۰ متر مربع و ارتفاع آن سه متر بوده است، گفت: این دستور العمل هم اینک به حدود ۱۰۰ متر رسیده که می توان مجموعه‌های جدیدی را برای برخی رشته های ورزشی از جمله یوگا، آمادگی جسمانی و ایروبیک ایجاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته (دارای بیمه ورزشی) در منطقه شرق تهران ورزش می‌کنند.

شمال شرق تهران با یک میلیون جمعیت مناطق ۴، ۷، ۸ و ۱۳ را تحت پوشش قرار می‌دهد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.