مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه با اشاره به بهره برداری از تعدادی زمین ورزشی در مناطق محروم استان از سال گذشته، گفت: درحال حاضر احداث 26 زمین ورزشی را در سطح مناطق محروم و روستایی استان درحال اجرا داریم. 
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، صابر رحیمی در مراسم تجلیل از روسا و نواب هیات های ورزشی برتر استان که با حضور مسئولین و بزرگان ورزش کرمانشاه، چند تن از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شهردار کرمانشاه و... در هتل پارسیان برگزارشد، به برخی از موفقیت های ورزشکاران کرمانشاه در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این سال 365 نفر از ورزشکاران کرمانشاهی به اردوهای تیم های ملی دعوت شدند. 
وی بااشاره به کسب سه هزار و 44 مدال توسط ورزشکاران استان در میادین داخلی و خارجی، تصریح کرد: همچنین 76 تیم از رشته های ورزشی استان طی یکسال گذشته در لیگ های مختلف داخلی حضور داشتند. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: طی این مدت از نظر میزبانی رویدادهای ورزشی رشد 100 درصدی، اعتبارات عمرانی رشد 200 درصدی و اعتبارات جاری رشد 171 درصدی داشتیم. 
وی توسعه امید و نشاط بین مردم استان را یکی از اهداف اصلی اداره کل ورزش و جوانان استان خواند و تاکید کرد: در راستای تحقق این هدف، سال گذشته حدود هزار و 170 جشنواره مختلف ورزشی، تفریحی و بومی محلی را در سطح استان اجرا کردیم که در نوع خود کم سابقه بود. 
رحیمی به برخی اقدامات زیرساختی درحال انجام این اداره کل هم اشاره ای کرد و گفت: از محل اعتبارات عمرانی خوبی که در سال گذشته دریافت کردیم، احداث 40 زمین روباز ورزشی و 20 زمین چمن مصنوعی را در مناطق مختلف استان بویژه در سطح روستاهای محروم آغاز کردیم. 
وی تاکید کرد: خوشبختانه تعداد قابل توجهی از این پروژه ها به اتمام رسیده و در حال حاضر 26 پروژه زمین ورزشی را در این مناطق درحال اجرا داریم. 
مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطرنشان کرد: البته اخیرا هم با موافقت استاندار قرارداد ساخت 20 زمین ورزشی را در محلات حاشیه شهر کرمانشاه امضاء کرده ایم که بزودی اجرای این پروژه ها را نیز خواهیم داشت. 
وی بابیان اینکه کرمانشاه از نظر ورزشی جایگاه بسیار خوبی در سطح کشور پیدا کرده، اعلام کرد: با برنامه ریزی هایی که برای امسال در پیش گرفته ایم، سال پررونقی را برای ورزش کرمانشاه رقم خواهیم زد. 
شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس شورای اسلامی به عنوان دیگر سخنران این مراسم به تحولاتی که در حوزه زیرساخت های ورزشی منطقه اورامانات کرمانشاه طی یکسال گذشته رخ داده اشاره کرد و گفت: زمانی در این منطقه حتی یک زمین وررشی عادی نداشتیم، اما در حال حاضر حدود 10 تا 12 پروژه فعال داریم. 
وی افزود: امیدواریم با اجرای چنین پروژه هایی شاهد افزایش نشاط اجتماعی میان مردم اورامانات باشیم. 
نماینده مردم اورامانات بابیان اینکه درمیان مجمع نمایندگان استان همدلی بی سابقه ای وجود دارد، عنوان کرد: ورزشکاران و مردم مطالباتشان را از نمایندگان بخواهند تا پیگیر آنها باشیم. 
وی در بخش دیگری از سخنانش اعلام کرد: مرزهای غرب کشور به کردها تکیه دارد و ما مرزداران این مرزها هستیم، لذا اگر نقدی به مسئولین وارد می کنیم برای عمران و آبادی این منطقه است و بخاطر مطالبات به حقی است که مردم دارند. 
احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم خواستار ایجاد زمینه توسعه ورزشی در مناطق محروم و روستایی شد.
در پایان این مراسم از هیات های برتر ورزشی استان در بحث مدال آوری، افزایش آمار وررشکاران سازمان یافته و... تجلیل شد. 
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.