به گزارش ایرنا مسعود سلطانی فر چهارشنبه در حاشیه سفر به شادگان، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به نیازهای خوزستان لازم دانستیم که در این استان یک کار ویژه انجام دهیم ،با تلاش های اداره کل ورزش و جوانان، کمک های مسئولان استان و با استفاده از منابع ملی در این سفر تعدادی پروژه در شادگان، اهواز، دزفول و اندیمشک افتتاح می شوند.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در فاصله 2 سفری که به خوزستان داشتیم، با همکاری مسئولان استخر شادگان تکمیل و امروز افتتاح شد، علاوه بر آن، از چند سالن ورزشی شامل سالن گلف، بدنسازی و کشتی بازدید کردیم که امیدوار کننده بود.
وی ادامه داد: همچنین در این استان چندین پروژه دیگر شامل زمین چمن و چند سالن روستایی در حال احداث بوده که تقریبا آماده بهره برداری هستند .
وی به افتتاح سالن 2 هزار و 500نفری اندیمشک و افتتاحیه رقابت های جام تختی اشاره کرد و گفت: حدود یک سال و نیم قبل نیز با جمعی از روسای فدراسیون ها به خوزستان آمدیم تا به همه رشته های ورزشی کمک هایی کنیم، در خوزستان ظرفیت‌ ها و استعدادهای فراوانی وجود دارد و متناسب با این توانمندیها ،مشکلات عمده ورزش استان به زودی حل خواهد شد.
وزیر ورزش و جوانان گفت: در گذشته ورزش خوزستان در بسیاری از رشته ها سرآمد بود و همیشه قهرمانانی در رشته های مختلف داشت ، بعد از جنگ نیز زمینه‌ های خوبی برای رسیدن به جایگاه قبل استان در حوزه ورزش فراهم شد.
وی اضافه کرد: استادیوم ها، زمین های چمن مصنوعی و روستایی و سالن‌ های سرپوشیده از جمله پروژه‌ هایی هستند که پس از جنگ تحمیلی توسط دولت در استان احداث شده‌ اند لذا معتقدم در سال های آینده خبرهای خوشی از ورزش خوزستان می شنویم.
مسعود سلطانی فر روز چهارشنبه به خوزستان سفر کرد و بلافاصله برای افتتاح و بازدید از چند پروژه ورزشی عازم شادگان شد.
9879/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.