رضا گل‌محمدی شامگاه سه شنبه در حاشیه تجلیل از مدال آوران استعدادهای برتر شمال شرق تهران در دومین دوره استعدادهای برتر کشور در جمع خبرنگاران و در پاسخ به ایرنا اظهار داشت: بعد از انقلاب سرایداری و مالکیت ۱۱۷ مجموعه تحت اختیار این نهاد ورزشی به صورت غیر قانونی در اختیار افراد حقیقی و حقوقی بود که با مطرح شدن طرح دعوی در ۲سال گذشته از طریق بخش قضایی، مالکیت ۹۰ درصد این اماکن به این نهاد بازگشت.

وی ادامه داد: درصدد هستیم تا چند مجموعه باقی مانده را تا به انجام رسیدن این اقدام به سرانجام برسانیم.

براین اساس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ مجموعه ورزشی خصوصی و دولتی تحت اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین در خصوص عبور خط هفت مترو از ورزشگاه تختی نیز اشاره کرد و افزود: برای عبور خط هفت مترو از شرق تهران جلساتی با حضور وزیر ورزش و بخش مستغلات وزارت ورزش، شهردار تهران، مدیر عامل مترو تهران و این نهاد انجام تا بخشی از زمین مجموعه در اختیار ایستگاه مترو قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدواریم این خط تا آینده ای نه چندان دور افتتاح شود.

خط هفت مترو از غرب (میدان صنعت) آغاز و تا شرق پایتخت (ورزشگاه تختی) ادامه خواهد داشت.

گل‌محمدی همچنین در خصوص بازسازی ورزشگاه شیرودی نیز اشاره کرد و گفت: در صدد هستیم بخشی از مجموعه ورزشی شیرودی را با همکاری شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی بازسازی و در اختیار ۱۴ هیات ورزشی استان قرار دهیم.

به گفته گل‌محمدی در این طرح ظرفیت چمن، پیست دو ومیدانی و ایجاد دفاتر هیات ورزشی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران همچنین به بازسازی ورزشگاه حیدرنیا از طریق ماده ۲۷ نیز اشاره کرد و افزود: روز گذشته جلسه ای با حضور وزیر، صندوق حمایت از پیشکسوتان و مدیرکل برگزار شد تا بتوان با همکاری بخش خصوصی بازسازی و کاربری آن را افزایش دهیم.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح ظرفیت اماکن ورزشی ۴ برابر افزایش خواهد یافت.

گل‌محمدی افزود: در حال حاضر طرح مطالعاتی آن در حال انجام و برای بازسازی آن ۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی همچنین در خصوص وضعیت مجمع انتخابات هیات فوتبال استان تهران نیز گفت: هم اینک به علت تعویق افتادن مجمع انتخاباتی موضوع پیچیده شده چرا که از نظر ساختاری مدت۴ساله قانونی مدیریت این هیات ورزشی به پایان رسیده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با اشاره به اینکه تاکنون ۲ نامه مجزا به وزیر ورزش، معاون ورزش قهرمانی وزارت و فدراسیون فوتبال ارسال شده است خاطر نشان کرد: برگزار نشدن این مجمع ضمن دامن زدن ابعاد روانی آن نیز هزینه و خسارت زیادی را به اجتماع وارد خواهد کرد.

گل‌محمدی با بیان اینکه زمان و مسئولیت این مجمع با فدراسیون فوتبال خواهد بود افزود: در این خصوص منتظر پاسخ این فدراسیون هستیم تا هر چه زودتر این مجمع انجام شود.

برترین های ورزشی استعدادهای برتر کشور در رویدادهای بین المللی حضور خواهند داشت

مدیر کل دفتر توسعه، آموزش های پایه وزارت ورزش در این مراسم اظهار داشت: هدف از برگزاری این رویداد ورزشی حضور قدرتمند استعدادها در رقابت های ورزشی بین المللی است.

احمد سعادتمند با بیان اینکه تجلیل از استعدادها می تواند به آینده ورزشی آنان کمک کنند گفت: دومین دوره رقابت استعدادهای برتر کشور ٣۰ مرداد تا ۳۰ شهریور در ۱۹ استان ادامه یافت.

دبیر ستاد دومین دوره استعدادهای ورزشی کشور گفت: در این رقابت ها بیش از ۷۶۰ هزار ورزشکار دختر و پسر رده سنی ۱۱ تا ۱۳ سال شرکت داشتند.

همچنین جعفر زرنگار رئیس اداره ورزش و جوانان شمال شرق تهران در این مراسم اظهار داشت: حوزه شمال شرق ۶۰ مدال شامل ۲۹ طلا، ۱۶ نقره و ۱۵ برنز کسب کرد.

حوزه ورزشی شمال شرق با ۲میلیون نفر مناطق ۴، ۷، ۸ و ۱۳ تهران را شامل می شود.

ورزشکاران استان تهران در دومین دوره استعدادهای برتر کشور توانستند ۲۶۴ مدال طلا، نقره و برنز را کسب کنند و برای دومین سال پیاپی جایگاه نخست کشور را از آن خود کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.