به گزارش ایرنا، حسین ثوری روز دوشنبه در مجمع انتخابات رییس هیات بوکس استان قزوین که در اداره کل ورزش و جوانان قزوین برگزار شد، افزود: روزی آرزو داشتیم که اگر نیروهای مسلح به کمک بوکس بیایند این رشته از فرش به عرش خواهد رفت ولی امروز به نقطه ای رسیده ایم که کارگران و دانشجویان نیز وارد این رشته می شوند و ما شاهد روزهای بسیار خوب این رشته هستیم.
رییس فدراسیون بوکس خاطرنشان کرد: ما بعد از 29 سال توانستیم مسابقات بوکس را به صورت زنده از صدا و سیمای ملی مشاهده کنیم که یک دستاورد بسیار بزرگ برای خانواده بوکس محسوب می شود.
وی اضافه کرد:بوکس نیازمند افراد زمین خورده و درد کشیده این رشته است تا امکان رشد و توسعه این رشته را بیش از پیش فراهم کنند.
این مسئول ورزشی با اشاره به جایگاه رشته بوکس در استان های کشور، اضافه کرد: هم اکنون سیستان و بلوچستان به عنوان قطب بوکس کشور شناخته می شود و قطعا برای کسب رتبه های بالاتر بیشتر تلاش خواهد کرد.
ثوری با بیان اینکه استان قزوین به عنوان یکی از منابع زرخیز بوکس در کشور به حساب می آید، اظهار داشت: لازم است که هرچه سریع تر موانع و مشکلات پیش رو در این استان برداشته شده و با همکاری و هم افزایی بیشتر زمینه توسعه این رشته در قزوین فراهم گردد.
در پایان این مجمع نورالدین چگینی با کسب حداکثر آرا به عنوان رییس جدید هیات بوکس استان قزوین انتخاب شد.
9925* 6101
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.