به گزارش ایرنا محسن هاشمی روز یکشنبه در یکصد و شصت و سوم سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران بابیان تذکری به معاونت فرهنگی اجتماعی و عمرانی شهرداری تهران بر لزوم تکمیل پروژه های نیمه تمام فرهنگی، مجموعه های ارزشمند تاتر آیینی صبا و طغرل، در مرکز و جنوب تهران، تاکید کرد.
وی افزود: با وجود بازدیدهای مکرر بنده و سایر اعضای شورای شهر و تعهد مدیران به تکمیل این پروژه ها، هنوز امیدی به بهره برداری آن نیست.
رییس شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد؛ اگر تعهدات شهرداری عملی شده بود این مجموعه ها می توانستند در محرم امسال میزبان عزاداران حسینی وسایر برنامه های فرهنگی مدیریت شهری باشند.
وی تاکید کرد: بصورت جدی از مدیران مربوطه می خواهم که نسبت به تکمیل و بهره برداری از این مجموعه ها و سایر پروژه های نیمه تمام اقدام عاجل انجام دهند.
هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود در این جلسه گفت: فردا تاسوعای حسینی است و سراسر جهان تشییع و بخش‌های بزرگی از جهان اسلام و سایر ادیان توحیدی، در رثای بزرگ علمدار سپاه حسین(ع)، عزادارند.
وی همچنین با یادآوری سالروز حادثه هفدهم شهریور ماه میدان ژاله گفت: ۱۷ شهریور، نماد حقانیت مبارزه مردمی با استبداد بود که در برابر خشونت، خویشتن دار، اصلاح گر و مقاوم بودند و تصویر برآمده از جمعه خونین میدان ژاله دیروز و میدان شهدای امروز، گویاترین سند بر حقانیت انقلاب اسلامی در جهان شد که در اینجا، خاطره  همه شهدا انقلاب اسلامی را گرامی می داریم.

تهرام/۷۲۴۴//۱۳۴۸

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.