«رضا گل‌محمدی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روز گذشته هیات فوتبال استان تهران سه عضو مجمع اننخاباتی را تغییر داد در حالی که طبق قانون باید اعضای مجمع یک هفته پیش از شروع انتخابات به طور کامل مشخص شده باشند.

وی افزود: با توجه به اینکه چنین اتفاقی قانونی نبود، به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خواهان تعویق انتخابات هیات فوتبال استان تهران شدم و این درخواست را به فدراسیون فوتبال دادم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال در ابتدا مخالف تعویق انتخابات بود اما اعلام کرد با وزارت ورزش و جوانان هماهنگ هستیم  و باید این تعویق صورت بگیرد.

گل محمدی با بیان اینکه در مجمع انتخاباتی پیش روی هیات فوتبال استان تهران ۴۴ عضو باید به مدت چهار سال رئیس آینده استان را معرفی کنند رئیس فدراسیون(رئیس مجمع)، مدیرکل ورزش و جوانان استان(نایب رئیس مجمع)، سه عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مقیم تهران، رئیس هیات فوتبال استان تهران، روسای۱۵هیات فوتبال استان تهران، هیات فوتبال جنوب شرق(نماینده چهار حوزه شهر تهران) و نماینده تیم های فوتبال لیگ برتری استان را از جمله این اعضا ذکر کرد.

گل‌محمدی تصریح کرد: به طور حتم ظرف روزهای آینده با هماهنگی فدراسیون فوتبال تاریخ جدید انتخابات هیات فوتبال استان تهران اعلام خواهد شد.

وی در پایان گفت: هرگونه تغییری باید در چارچوب قانون باشد و به خاطر اینکه رفتار هیات فوتبال غیر قانونی بود، انتخابات آن به تعویق افتاد.

انتخابات هیات فوتبال استان تهران پیش از این قرار بود ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه (۱۴شهریور ماه) در هتل کوثر تهران برگزار شود.

تهرام/۷۲۴۷//۶۱۳۹

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.